Pamatdati
Programmas nosaukumsReliģija un teoloģija
Augstskola/KoledžaNODIBINĀJUMS LATERĀNA PONTIFIKĀLĀS UNIVERSITĀTES FILIĀLE RĪGAS AUGSTĀKAIS RELIĢIJAS ZINĀTŅU INSTITŪTS
Studiju virziensReliģija un teoloģija
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)43221
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaReliģija un teoloģija
ISCED kods0221
ISCED nosaukumsReliģija un teoloģija
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsHumanitāro zinātņu bakalaura grāds reliģijā un teoloģijā
Iegūstamā kvalifikācija
Studiju veids un formaNepilna laika klātiene
Studiju ilgums3 gadi, 3 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums28.02.2024
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš01.03.2030
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Spēj definēt un izskaidrot katoliskās teoloģijas pamatnostādnes, loģiski argumentēt un izskaidrot Baznīcas maģistērija virzienus.
2. Spēj patstāvīgi atpazīt un analizēt katoliskās teoloģijas filozofisko pamatojumu, kā arī skaidrot Baznīcas un kultūras vēstures jautājumus.
3. Atpazīst teoloģijas saskares punktus ar psiholoģiju un pedagoģiju; spēj argumentēt un spriest par to nozīmi Latvijas sabiedrības diskusiju telpā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, atbildīgi lietot informācijas tehnoloģijas profesionālajā darbībā, pētniecībā, digitālā satura iegūšanā, radīšanā un koplietošanā.
5. Prot pētnieciskajā darbībā balstīties Svētajos Rakstos, Baznīcas maģistērija mācībā, kā arī sociālo un humanitāro zinātņu metodoloģijas principos; lietot nozares specifisko terminoloģiju angļu valodā.
6. Prot patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju, aplūkojot problēmu un veidojot sintēzi no dažādu teoloģijas nozaru perspektīvas; argumentēti diskutēt par reliģijas, kultūras, sabiedrības un zinātnes dialoga jautājumiem ar speciālistiem un nespeciālistiem.
Kompetence:
7. Demonstrē integrālu skatījumu uz cilvēku, sintezējot filozofijas, teoloģijas, ētikas, psiholoģijas, pedagoģijas, kultūras un reliģiju vēstures studijās gūtās zināšanas un prasmes.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture