Pamatdati
Programmas nosaukumsMārketings
Augstskola/KoledžaEkonomikas un kultūras augstskola
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)43342
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsSociālo zinātņu bakalaura grāds tirgzinībās un reklāmā
Iegūstamā kvalifikācija
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums3 gadi; 4 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04042-23
Licences datums04.08.2021
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/39
Akreditācijas datums25.08.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš26.08.2027
Studiju programmas rezultāti
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Study program description (06.04.2021)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Expert / Experts joint report (26.07.2021)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Studiju programmas vēsture