Pamatdati
Programmas nosaukumsBiznesa procesu vadība
Augstskola/KoledžaBanku augstskola
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42345
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaVadība un administrēšana
ISCED kods0413
ISCED nosaukumsVadība un administrēšana
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsprofesionālais bakalaura grāds biznesa vadībā
Iegūstamā kvalifikācija uzņēmuma vadītājs, tirgvedības (mārketinga) vadītājs, personāla vadītājs; uzņēmuma vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums4 gadi; 5 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/58
Akreditācijas datums29.09.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš30.09.2027
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Pārzina ekonomikas un biznesa procesu vadības teorijas svarīgākos jēdzienus, konceptus un jaunākās zinātniskās atziņas, atbilstoši teorijai spēj noteikt nepieciešamās metodes dažādu problēmu risināšanai, nodrošinot organizācijas ilgtspējīgu attīstību.
2. Pārzina starptautiskajā un vietējā ekonomikā notiekošos procesos un aktuālās uzņēmējdarbības attīstības tendences un likumsakarības, spēj izskaidrot, argumentēti diskutēt un pieņemt lēmumus par valsts pārvaldes un biznesa procesu vadību atbilstoši situācijas izmaiņām.
Prasmes
3. Prot identificēt notikumus, kas izraisa organizācijas ārējas un iekšējas izmaiņas, atpazīt un analizēt iespējamos riskus, modelēt biznesa procesus un iesaistīt ieinteresētās puses, lai uzlabotu organizācijas veiktspēju pārmaiņu vadības apstākļos.
4. Prot dizainēt un optimizēt organizācijas integrētas darba plūsmas, izmantojot biznesa analīzes rīkus, stratēģiskās tehnoloģiju platformas, normatīvos aktus un lietotāju pieredzi.
5. Prot izvēlēties atbilstošus digitālus un tehnoloģiskus risinājumus un tos ieviest, lai efektīvi pārvaldītu organizācijas biznesa procesus.
6. Demonstrē pārliecību un emocionālu inteliģenci, vadot multikulturālu un starpdisciplināru komandu, izsakot savu viedokli, pieņemot lēmumus un motivējot dalībniekus paveikt uzdevumus augstā kvalitātē, izmantojot līderības un stratēģiskās domāšanas metodes.
7. Prot koordinēt un vadīt neliela uzņēmuma vai vidējā līmeņa struktūrvienības atbilstoši specializācijai, projektus, iniciatīvas, kas var būt vienas organizācijas ietvaros vai arī sadarbojoties dažādām organizācijām, tai skaitā izprot valsts pārvaldes sasaisti ar uzņēmējdarbības attīstību.
8. Prot patstāvīgi apgūt un pilnveidot nepieciešamās zināšanas, veidojot karjeras un personīgās pilnveides attīstības ceļu globālā vidē.
Kompetence
9. Spēj atlasīt, analizēt un interpretēt informāciju, spēj pieņemt datos balstītu lēmumus, uzlabot procesus, tos standartizējot un padarot efektīvākus.
10. Savā darbībā demonstrē profesionālo ētiku un sociāli atbildīgas darbības attiecībā uz vidi un sabiedrību.
11. Spēj ātri un veiksmīgi virzīties cauri straujajām biznesa procesu izmaiņām, izmantojot kritiskās domāšanas, ilgtspējīgas darba vides un modernas komandu vadības metodes.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture