Pamatdati
Programmas nosaukumsDigitālais mārketings
Augstskola/KoledžaSabiedrība ar ierobežotu atbildību "ALBERTA KOLEDŽA"
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)41342
EKI/LKI līmenis5
Izglītības programmas veidsPirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grāds—;
Iegūstamā kvalifikācijaTirgvedības speciālists
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/40
Akreditācijas datums25.08.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš26.08.2027
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju;
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā;
3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus;
4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (02.12.2019)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Studiju programmas vēsture