Pamatdati
Programmas nosaukumsSabiedriskās attiecības un digitālā komunikācija
Augstskola/KoledžaBiznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA"
Studiju virziensInformācijas un komunikācijas zinātnes
Kopīga studiju programma ar:
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47342
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)60-90
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds sabiedriskajās attiecībās
Iegūstamā kvalifikācijaStratēģiskās komunikācijas vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs
Akreditācijas datums24.11.2021
Akreditācijas ilgums (gados)2
Akreditācijas termiņš25.11.2023
Studiju programmas rezultāti
1. Pārzina sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadības principus, atbilstoši jomas teorētiskajām un praktiskajām nostādnēm, kā arī jaunākajiem atklājumiem, tai skaitā digitālo tehnoloģiju pielietošanas iespējas.
2. Spēj parādīt pietiekamas zināšanas radošai problēmu risināšanai, kritiskai analīzei un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties stratēģiskās komunikācijas un citu vadībzinību jomu saskarē, kā arī sarežģītos un neprognozējamos apstākļos.
3. Spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes, problēmu risināšanas prasmes un digitālās tehnoloģijas, lai veiktu augsti kvalificētas stratēģiskās komunikācijas vadītāja profesionālas funkcijas.
4. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem sabiedrisko attiecību un digitālās komunikācijas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
5. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, veikt analīzi pielietojot komunikāciju zinātnes teorijas un metodes, pieņemt un pamatot ar organizācijas stratēģisko komunikāciju vadību saistītus lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
6. Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
7. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, uzņemties atbildību par organizācijas personāla vai komandas darba rezultātiem, to analīzi un pilnveidi, veikt inovācijas sabiedrisko attiecību vadības un stratēģiskās komunikācijas jomā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture