Pamatdati
Programmas nosaukumsBiznesa loģistikas vadība
Augstskola/KoledžaBiznesa augstskola Turība
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42345
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaVadība un administrēšana
ISCED kods0413
ISCED nosaukumsVadība un administrēšana
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā; Profesionālais bakalaura grāds uzņēmējdarbības vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaUzņēmuma vadītājs; Uzņēmuma vadītajs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene
Studiju ilgums4 gadi; 4 gadi, 4 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04036-43
Licences datums30.05.2018
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/33
Akreditācijas datums04.08.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš05.08.2027
Studiju programmas rezultāti
1. Spēja analizēt ekonomisko situāciju, vides faktorus, identificēt vides izmaiņas
2. Spēja vērtēt uzņēmuma ārējās un iekšējās vides faktorus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību
3. Spēja novērtēt komercdarbības riskus
4. Spēja vadīt pārmaiņas, definēt iekšējās un ārējās vides riskus
5. Spēja uzsākt uzņēmējdarbību, izvērtēt nepieciešamās investīcijas un biznesa modeli
6. Spēja pielietot valsts atbalsta instrumentus komercdarbības uzsākšanai un kreditēšanai
7. Spēja plānot uzņēmuma darbību, attīstības virzienus, definēt misiju un vīziju
8. Spēja nodefinēt uzņēmuma stratēģiju, mērķus atbilstoši ieinteresēto pušu vajadzībām
9. Spēja izvērtēt uzņēmuma attīstības iespējas un optimizēt darbību mērķu sasniegšanai
10. Spēja izstrādāt pasākumus komercdarbības un finanšu risku novēršanai un ietekmes mazināšanai
11. Spēja īstenot uzņēmuma saimniecisko darbību, izstrādāt taktiskos plānus un plānot uzņēmuma operatīvo darbību
12. Spēja koordinēt uzņēmuma funkcionēšanu kopumā, spēja nodrošināt drošu darba vidi
13. Spēja noteikt uzņēmuma darbībai nepieciešamos resursus
14. Spēja veikt finanšu analīzi un grāmatvedības uzskaiti
15. Spēja atlasīt, efektīvi vadīt un koordinēt personāla darbu, motivēt darbiniekus un novērtēt to rezultātus
16. Spēja vadīt ražošanas procesus uzņēmumā
17. Spēja organizēt pakalpojumu vadību uzņēmumā
18. Spēja organizēt uzņēmuma loģistiku
19. Spēja izveidot uzņēmuma vadības informācijas sistēmu un kvalitātes vadības sistēmu
20. Spēja organizēt tirgzinības un tirgvedības principus uzņēmumā
21. Spēja izstrādāt jaunas preces/pakalpojumus un veidot sortimentu uzņēmumā
22. Spēja izstrādāt uzņēmuma cenu politiku
23. Spēja izstrādāt pārdošanas sistēmu uzņēmumā
24. Spēja izstrādāt un vadīt projektus
25. Spēja izprast uzņēmuma darbībai nepieciešamo informācijas tehnoloģiju iespējas un pielietojumu
26. Spēja optimizēt uz uzņēmuma attīstību vērstu nodokļu sistēmu un pielietot atbilstošu nodokļu maksāšanas režīmu
27. Spēja ievērot ar jomu saistošo normatīvo aktu prasības
28. Spēja ievērot darba tiesiskās attiecības, ievērot darba aizsardzības prasības
29. Spēja veikt darba uzdevumus, ievērojot civilās aizsardzības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības
30. Spēja demonstrēt personīgās, sociālās un pilsoniskās, starppersonu un starpkultūru prasmes, kas nodrošina aktīvu un efektīvu dalību profesionālajā darbībā un sociālā dialoga veidošanā sabiedrībā
31. Spēja ievērot profesionālās un vispārējas ētikas pamatprincipus un vispārpieņemtās uzvedības normas
32. Spēja veikt lietišķos pētījumus, sagatavot publikācijas un prezentēt tās
33. Spēja lietot zināšanas un metodes, lai izskaidrotu ilgtspējīgas attīstības jautājumus un veiktu pierādījumos balstītus secinājumus
34. Spēja analizēt un novērtēt dažādus procesus un to efektivitāti. Spēja organizēt un kontrolēt dokumentu izstrādi un noformēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
35. Spēja sevi organizēt un, uzņemoties atbildību, turpināt mācīties un sevi izglītot profesionālajā jomā, kā arī attīstīt personiskās prasmes
36. Spēja brīvi sazināties, rakstīt, lasīt, strādāt un uzstāties vienā vai vairākās svešvalodās, saprotot un lietojot profesionālo terminoloģiju un jēdzienus
37. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas
38. Spēja iegūtās zināšanas un prasmes veikt biznesa loģistikas vadību.
39. Spēja izmantot dažādas biznesa loģistikas metodes uzņēmuma procesu pilnveidošanai
40.Spēja izprast organizācijas efektivitāti, kā arī veidot uzņēmumā loģistikas vadības sistēmu
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (21.05.2018)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Study program description (16.02.2018)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Studiju programmas vēsture