Pamatdati
Programmas nosaukumsMuzikoloģija
Augstskola/KoledžaJāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija
Studiju virziensMākslas
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)45212
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaMūzika un skatuves māksla
ISCED kods0215
ISCED nosaukumsMūzika un skatuves māksla
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grādsHumanitāro zinātņu maģistra grāds muzikoloģijā
Iegūstamā kvalifikācija—; ---
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums15.11.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš16.11.2029
Studiju programmas rezultāti
1) Spēj parādīt padziļinātas vai arī paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst ar mūziku saistīto zinātnes apakšnozaru un konkrētās profesionālās jomas (Vēsturiskā muzikoloģija, Etnomuzikoloģija, Sistemātiskā muzikoloģija) jaunākajiem atklājumiem un tendencēm, un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties dažādu jomu saskarē.
2) Spēj patstāvīgi izmantot teorijas, dažādas metodes un prasmes, lai veiktu savas specializācijas zinātniski pētniecisku un mākslinieciski pētniecisku darbību.
3) Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem mūzikas nozares un mūziķa profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
4) Spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi; uzņemties atbildību par personāla (pētnieciska vai mākslinieciska projekta vai kultūrizglītības institūcijas) grupu darba rezultātiem un to analīzi.
5) Spēj veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūciju vadība, pētnieku grupas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse); īstenot inovācijas savas specializācijas mūzikas nozarē.
6) Spēj nodarboties ar pētniecību vai turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
7) Spēj integrēt dažādu jomu zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības vai profesionālās darbības metožu attīstībā, parādīt izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
8) Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt ar mūziku saistītas sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture