Pamatdati
Programmas nosaukumsKomunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā
Augstskola/KoledžaSabiedrība ar ierobežotu atbildību "BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA"
Studiju virziensViesnīcu un restorānu serviss, tūrisma un atpūtas organizācija
Kopīga studiju programma ar:
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47812
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaTūrisma un atpūtas organizācija
ISCED kods1015
ISCED nosaukumsTūrisma un atpūtas organizācija
Studiju programmas apjoms (KP)60-80
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds atpūtas un izklaides industrijas uzņēmumu vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaUzņēmumu vadītājs atpūtas un izklaides jomā
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene
Studiju ilgums1 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu; angļu; krievu
Licences dati
Licences numurs04030-49
Licences datums17.11.2011
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs
Akreditācijas datums26.07.2017
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš26.07.2023
Studiju programmas rezultāti
Mācīšanās rezultāti:
– apgūt uzņēmuma darbības pamatprincipus, iemācīties plānot un vadīt darbu atbilstoši uzņēmuma mērķiem, t.sk. atpūtas un izklaides jomā, saskaņā ar LR un starptautisko likumdošanu regulējošiem tiesību aktiem;
– analizēt un izprast aktuālās ekonomiskās attīstības likumsakarības un principus un tautsaimniecības vidē notiekošos procesus;
– veidot prasmes pieņemt lēmumus atbilstoši situācijas izmaiņām;
– programmas specializācijā uzņēmējdarbība atpūtas un izklaides jomā;
– ir iegūtas zināšanas un analizējošas prasmes ekonomiskās attīstības likumsakarību izpētē atpūtas un izklaides industrijā: t.sk. atpūtas un izklaides uzņēmuma mārketinga un menedžmenta jautājumos;
– apgūt komunikācijas vadīšanas iemaņas organizatoriskas un starpkultūru komunikācijas sfērā, kā arī iekškorporatīvas komunikācijas sfērā nacionālā un starptautiskā līmenī;
– apgūt zināšanas par pamata teorijām komunikācijas veidošanā un apgūt prasmes un iemaņas pielietot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanas komunikācijas procesa vadīšanā;
– apgūt prasmes un iemaņas komunikācijas kampaņu realizēšanā un vadīšanā atpūtas un izklaides industrijā;
– iegūtas profesionālas kompetences atpūtas un izklaides uzņēmuma vadībā, ievērojot Latvijas Republikas un starptautiskos normatīvus.
Dokumenti
Studiju programmas vēsture
DatumsInformācijaLēmums
16.10.2013Labota pārrakstīšanās kļūda16.10.2013. SAK sēdē labota pārrakstīšanās kļūda - labots programma nosaukums no "Komunikācijas stratēģiskā vadība izklaides un atpūtas industrijā" uz "Komunikācijas vadība izklaides un atpūtas industrijā"