Pamatdati
Programmas nosaukumsMārketings un tirdzniecība
Augstskola/KoledžaBiznesa augstskola Turība
Studiju virziensEkonomika
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)41342
EKI/LKI līmenis5
Izglītības programmas veidsPirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grāds
Iegūstamā kvalifikācijaTirgvedības speciālists
Studiju veids un formaNepilna laika neklātiene
Studiju ilgums2 gadi, 4 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs04036-30
Licences datums08.05.2008
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/66
Akreditācijas datums27.10.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.10.2027
Studiju programmas rezultāti
Spēja uzrādīt vispusīgas un specializētas tirgzinības jomai atbilstošas zināšanas; spēja izmantot analītisku pieeju praktisku problēmu risināšanai tirgvedības speciālista profesijā mainīgā vidē; spēja izprast savas darbības jomu plašākā sociālajā kontekstā, piedalīties tirgzinības apakšnozares attīstīšanā, izvērtēt savu un citu cilvēku darbību.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture