Pamatdati
Programmas nosaukumsLaikmetīgās dejas māksla
Augstskola/KoledžaLatvijas Kultūras akadēmija
Studiju virziensMākslas
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)43212
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaMūzika un skatuves māksla
ISCED kods0215
ISCED nosaukumsMūzika un skatuves māksla
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsHumanitāro zinātņu bakalaura grāds laikmetīgās dejas mākslā
Iegūstamā kvalifikācija-
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums3 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs04066-4
Licences datums15.05.2015
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums19.12.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš20.12.2029
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas apguves rezultātā absolvents:
1. Ieguvis pamatzināšanas humanitārajās zinātnēs; specializētas zināšanas dejas un citās mākslās un spēja šīs zināšanas kritiski izvērtēt; izpratne par laikmetīgās dejas mākslas un citu mākslu mijiedarbību lokālā un globālā kontekstā, apzinoties latviešu nacionālās kultūras identitātes unikalitāti.
2. Ieguvis profesionālās prasmes: absolventi spēj veikt profesionālu un inovatīvu horeogrāfa un dejotāja jaunrades darbu visdažādākajās laikmetīgās dejas mākslas nozarēs kā Latvijas, tā starptautiskā mērogā; spēj nodarboties ar jaunrades procesā balstītu pētniecību un komunicēt laikmetīgās dejas jomu gan speciālistu mērķgrupās, gan visplašākajā interesentu auditorijā.
3. Ieguvis vispārējās prasmes: absolventi prot formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus humanitāro zinātņu un mākslas nozarē; spēj profesionāli strādāt gan individuāli, gan komandā, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus.
4. Prot iegūt, atlasīt, izvērtēt un uzglabāt visa veida informāciju humanitāro zinātņu un mākslu jomā; spēj veidot lietišķu sadarbību un jaunrades projektus, izmantojot tiešsaistes rīkus.
5. Spēj saskatīt radošuma potenciālu dažādās jomās un situācijās, spēj motivēt un iedrošināt dažādas sabiedrības grupas iekļaujošai mākslas pieredzei; veiksmīgi darbojas komandā, piem., dažādos statusos (horeogrāfs, dejotājs, kustību konsultants u.c.) iekļaujoties dramatiskā vai mūzikas teātra izrādē un ietekmējot tās mākslinieciskos risinājumus; spēj strādāt ar dažādām sabiedrības grupām.
6. Spēj ieraudzīt un kritiski izvērtēt skatuves mākslas jomas kultūrpolitisko kontekstu un izmantot profesionālā tirgus stiprās un vājās puses, piem., piesaistot finansējumu saviem jaunrades projektiem dažādos Latvijas un starptautiskos konkursos; ir motivēti izrādīt iniciatīvu, veidojot nevalstiskas radošas apvienības vai individuālus, institucionāli nepiesaistītus jaunrades darbus.
7. Spēj izvērtēt savas profesionālās un radošās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību; aktīvi iesaistās Latvijas nevalstiskā kultūras sektora sociālajās un radošajās aktivitātēs.
8. Izprot un spēj izmantot laikmetīgās dejas mākslas starptautisko perspektīvu; aktīvi iesaistās starptautiskos sadarbības projektos, attīstot starpkultūru komunikāciju laikmetīgās dejas mākslas priviliģētajā izpausmes formā - bez lingvistiskiem ierobežojumiem.
9. Spēj apzināties un izvērtēt savu māksliniecisko darbību un konceptualizēt to atbilstošā pētnieciskā diskursā; izprot dejas mākslas profesionālo ētiku; prot komunicēt dažādus laikmetīgās dejas aspektus publiskās diskusijās, aktuālajā kritikā un teorētiskajā pētniecībā, tādejādi veicinot laikmetīgās dejas mākslas izpratni un popularitāti sabiedrībā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture