Pamatdati
Programmas nosaukums | Kultūras un mākslas pārvaldība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Kultūras akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45217 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Radošās industrijas |
ISCED kods | 0219 |
ISCED nosaukums | Radošās industrijas |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds radošajās industrijās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas apguves rezultātā absolvents:
1. apguvis zināšanas un guvis izpratni par kultūras un mākslas nozaru vēsturiskās attīstības un mūsdienu procesu likumsakarībām un to saikni ar kultūras un mākslas procesu pārvaldības pieejām;
2. ir informēts, pazīst un izprot jaunākos atklājumus kultūras studijās, mākslas zinātnē un jomas pārvaldības teorētiskajās pieejās, skaidro teorētiskās kopsakarības;
3. spēj patstāvīgi iegūt informāciju un kritiski analizēt sarežģītas nozares problēmas, pazīst, izvēlas un pielieto kultūras studiju un mākslas jaunākās zinātniskās pētniecības metodes;
4. patstāvīgi integrē un izmanto teorētiskās zināšanas un empīriskos datus kultūras un mākslas norišu analīzē, salīdzinājumā un izvērtēšanā, augsti kvalificētu profesionālu funkciju veikšanā;
5. spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem kultūras studiju, mākslas nozares un mākslas pārvaldības vai citiem kultūras un radošā sektora profesionālajiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi kultūras un mākslas pārvaldības jomā, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību un ieviest inovācijas kultūras un radošajā sektorā vai savas vadītās kultūras organizācijas darbā;
7. izmanto jaunākās empīrisko pētījumu pieejas, patstāvīgi rada jaunas zināšanas, lieto kvantitatīvo un kvalitatīvo datu ieguves, analīzes un vizualizācijas programmas;
8. pārzina kultūras un mākslas organizāciju un projektu pārvaldības, klasiskā un digitālā mārketinga, zīmolvedības pamatprincipus, prot tos pielietot praksē;
9. kultūras projektu izstrādē un vadībā patstāvīgi pieņem lēmumus, radoši un konceptuāli izmanto teorētiskās zināšanas un empīrisko pētījumu datus, apliecina uzņēmējspēju un pilsoniski aktīvu nostāju to vēstījumā;
10. prot atbildīgi izvēlēties un lietot informācijas tehnoloģijas kultūras un mākslas norišu pētniecībā un pārvaldībā, kā arī digitālā satura iegūšanā, radīšanā un koplietošanā.
1. apguvis zināšanas un guvis izpratni par kultūras un mākslas nozaru vēsturiskās attīstības un mūsdienu procesu likumsakarībām un to saikni ar kultūras un mākslas procesu pārvaldības pieejām;
2. ir informēts, pazīst un izprot jaunākos atklājumus kultūras studijās, mākslas zinātnē un jomas pārvaldības teorētiskajās pieejās, skaidro teorētiskās kopsakarības;
3. spēj patstāvīgi iegūt informāciju un kritiski analizēt sarežģītas nozares problēmas, pazīst, izvēlas un pielieto kultūras studiju un mākslas jaunākās zinātniskās pētniecības metodes;
4. patstāvīgi integrē un izmanto teorētiskās zināšanas un empīriskos datus kultūras un mākslas norišu analīzē, salīdzinājumā un izvērtēšanā, augsti kvalificētu profesionālu funkciju veikšanā;
5. spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem kultūras studiju, mākslas nozares un mākslas pārvaldības vai citiem kultūras un radošā sektora profesionālajiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi kultūras un mākslas pārvaldības jomā, uzņemties atbildību par personāla grupu darba rezultātiem un to analīzi, veikt uzņēmējdarbību un ieviest inovācijas kultūras un radošajā sektorā vai savas vadītās kultūras organizācijas darbā;
7. izmanto jaunākās empīrisko pētījumu pieejas, patstāvīgi rada jaunas zināšanas, lieto kvantitatīvo un kvalitatīvo datu ieguves, analīzes un vizualizācijas programmas;
8. pārzina kultūras un mākslas organizāciju un projektu pārvaldības, klasiskā un digitālā mārketinga, zīmolvedības pamatprincipus, prot tos pielietot praksē;
9. kultūras projektu izstrādē un vadībā patstāvīgi pieņem lēmumus, radoši un konceptuāli izmanto teorētiskās zināšanas un empīrisko pētījumu datus, apliecina uzņēmējspēju un pilsoniski aktīvu nostāju to vēstījumā;
10. prot atbildīgi izvēlēties un lietot informācijas tehnoloģijas kultūras un mākslas norišu pētniecībā un pārvaldībā, kā arī digitālā satura iegūšanā, radīšanā un koplietošanā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture