Pamatdati
Programmas nosaukums | Mašīnbūve |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Mehānika un metālapstrāde, siltumenerģētika, siltumtehnika un mašīnzinības |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41521 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Mehānika un metālapstrāde |
ISCED kods | 0715 |
ISCED nosaukums | Mehānika un metālapstrāde |
Studiju programmas apjoms (KP) | 100 |
Iegūstamais grāds | - |
Iegūstamā kvalifikācija | Mašīnbūves speciālists |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-93 |
---|---|
Licences datums | 27.09.2016 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 11.01.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 12.01.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēja projektēt, izstrādāt un modernizēt mehāniskās iekārtas un mehatronisko sistēmu mehānisko daļu.
2. Spēja ieviest ekspluatācijā, iestatīt, uzturēt mehāniskās iekārtas.
3. Spēja veikt mehānisko iekārtu diagnostiku, apkopes un remontus, sagatavot priekšlikumus iekārtu pilnveidošanai, nodrošināt iekārtu darbības atbilstību tehnoloģiskā procesa prasībām, plānot nepieciešamo ekspluatācijas materiālu apjomus.
4. Spēja pārvaldīt uzņēmuma mērierīču sistēmu, lietot industriālās metroloģijas metodes ražošanas kvalitātes nodrošināšanai, atklāt ražojamo detaļu izmēru un virsmas kvalitātes izmaiņu cēloņus, nodrošināt griezējinstrumentu ģeometrijas atbilstību programmvadības darbgaldu prasībām.
5. Spēja informācijas apstrādei izmantot IT rīkus; analizēt projektēšanas datu atbilstību tehniskajam uzdevumam un ražošanas programmas izpildes apjomus; konstruēt algoritmus; vizualizēt projektēšanas rezultātus; noteikt riskus iekārtu darbā; sistematizēt un analizēt iekārtu apkopju un remontu datus.
6. Spēja nodrošināt darba drošības, ugunsdrošības, elektrodrošības, vides un civilās aizsardzības prasību izpildi
7.Spēja lietot inženierzinātņu un tehnoloģiju kompetences, pilnveidot savas zināšanas profesionālās darbības jomā, ievērot ētikas principus, sazināties valsts valodā un 2 svešvalodās, t.sk., lietot profesionālo terminoloģiju.
2. Spēja ieviest ekspluatācijā, iestatīt, uzturēt mehāniskās iekārtas.
3. Spēja veikt mehānisko iekārtu diagnostiku, apkopes un remontus, sagatavot priekšlikumus iekārtu pilnveidošanai, nodrošināt iekārtu darbības atbilstību tehnoloģiskā procesa prasībām, plānot nepieciešamo ekspluatācijas materiālu apjomus.
4. Spēja pārvaldīt uzņēmuma mērierīču sistēmu, lietot industriālās metroloģijas metodes ražošanas kvalitātes nodrošināšanai, atklāt ražojamo detaļu izmēru un virsmas kvalitātes izmaiņu cēloņus, nodrošināt griezējinstrumentu ģeometrijas atbilstību programmvadības darbgaldu prasībām.
5. Spēja informācijas apstrādei izmantot IT rīkus; analizēt projektēšanas datu atbilstību tehniskajam uzdevumam un ražošanas programmas izpildes apjomus; konstruēt algoritmus; vizualizēt projektēšanas rezultātus; noteikt riskus iekārtu darbā; sistematizēt un analizēt iekārtu apkopju un remontu datus.
6. Spēja nodrošināt darba drošības, ugunsdrošības, elektrodrošības, vides un civilās aizsardzības prasību izpildi
7.Spēja lietot inženierzinātņu un tehnoloģiju kompetences, pilnveidot savas zināšanas profesionālās darbības jomā, ievērot ētikas principus, sazināties valsts valodā un 2 svešvalodās, t.sk., lietot profesionālo terminoloģiju.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (09.09.2016) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (05.07.2016) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture