Pamatdati
Programmas nosaukums | Fizioterapija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42722 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Medicīniskie pakalpojumi |
ISCED kods | 0915 |
ISCED nosaukums | Medicīniskie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 240 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds veselības aprūpē |
Iegūstamā kvalifikācija | Fizioterapeits |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Pabeidzot studijas profesionālajā bakalaura studiju programmā “Fizioterapija”, tiek iegūtas:
1. Fizioterapeita kvalifikācijai atbilstošas zināšanas un izpratne profesionālajā jomā, kas atbilst jaunākajiem zinātnes sasniegumiem fizioterapijā, veselības aprūpē un jomās, kas ar to saskaras, un ļauj radoši domāt, izprast likumsakarības un analizēt, nezaudējot kritisku pieeju;
2. Augsta līmeņa prasmes fizioterapeita profesijā, kas ļauj efektīvi un radoši veikt fizioterapeita darbu, veicot pacientu/klientu fizioterapeitisko izmeklēšanu, novērtēšanu, ārstēšanu, konsultēšanu, veselības veicināšanu un saslimšanu profilaksi, izmantojot fizioterapijas tehnoloģijas, un ir vērstas uz pacientu/klientu funkcionālo spēju veicināšanu, uzlabošanu, atjaunošanu un saglabāšanu indivīdiem vai to grupām dažādos vecuma posmos;
3. Pamata un specializētas zināšanas pētniecības metodoloģijā un fizioterapijā, lai piedalītos pētniecībā un ar to saistītos projektos, veicinātu fizioterapijas nozares attīstību un veiktu inovatīvu darbību savā profesijā;
4. Pamatzināšanas, lai darbotos dažādu veselības aprūpes jomu, kuras ir iesaistītas rehabilitācijā, saskarē rehabilitācijas organizācijas un realizācijas ietvaros gan vietējā, gan starptautiskā kontekstā;
5. Spējas izrādīt iniciatīvu, pieņemt lēmumus, uzņemoties atbildību par to īstenošanu un rezultātu, kritiski izvērtējot un nepieciešamības gadījumā veicot izmaiņas savā fizioterapeita profesionālajā darbībā;
6. Spējas radoši risināt ar pacienta funkcionālo spēju uzlabošanu saistītas problēmas sarežģītās un neprognozējamās situācijās, strādājot ar pacientu/klientu un veicot organizatoriskus pienākumus savā profesionālajā darbībā;
7. Spēja organizēt savu un savu padoto profesionālo pilnveidi mūžizglītības kontekstā, integrēt darbā jaunas zināšanas un prasmes no dažādām ar fizioterapiju saistītām jomām;
8. Spēja strādāt individuāli, komandā vai vadot komandas darbu, demonstrējot labas komunikācijas spējas ar pacientiem/klientiem, to tuviniekiem un kolēģiem, izprotot un ievērojot ētikas normas;
9. Spēja iesaistīties uzņēmējdarbībā un to organizēt.
1. Fizioterapeita kvalifikācijai atbilstošas zināšanas un izpratne profesionālajā jomā, kas atbilst jaunākajiem zinātnes sasniegumiem fizioterapijā, veselības aprūpē un jomās, kas ar to saskaras, un ļauj radoši domāt, izprast likumsakarības un analizēt, nezaudējot kritisku pieeju;
2. Augsta līmeņa prasmes fizioterapeita profesijā, kas ļauj efektīvi un radoši veikt fizioterapeita darbu, veicot pacientu/klientu fizioterapeitisko izmeklēšanu, novērtēšanu, ārstēšanu, konsultēšanu, veselības veicināšanu un saslimšanu profilaksi, izmantojot fizioterapijas tehnoloģijas, un ir vērstas uz pacientu/klientu funkcionālo spēju veicināšanu, uzlabošanu, atjaunošanu un saglabāšanu indivīdiem vai to grupām dažādos vecuma posmos;
3. Pamata un specializētas zināšanas pētniecības metodoloģijā un fizioterapijā, lai piedalītos pētniecībā un ar to saistītos projektos, veicinātu fizioterapijas nozares attīstību un veiktu inovatīvu darbību savā profesijā;
4. Pamatzināšanas, lai darbotos dažādu veselības aprūpes jomu, kuras ir iesaistītas rehabilitācijā, saskarē rehabilitācijas organizācijas un realizācijas ietvaros gan vietējā, gan starptautiskā kontekstā;
5. Spējas izrādīt iniciatīvu, pieņemt lēmumus, uzņemoties atbildību par to īstenošanu un rezultātu, kritiski izvērtējot un nepieciešamības gadījumā veicot izmaiņas savā fizioterapeita profesionālajā darbībā;
6. Spējas radoši risināt ar pacienta funkcionālo spēju uzlabošanu saistītas problēmas sarežģītās un neprognozējamās situācijās, strādājot ar pacientu/klientu un veicot organizatoriskus pienākumus savā profesionālajā darbībā;
7. Spēja organizēt savu un savu padoto profesionālo pilnveidi mūžizglītības kontekstā, integrēt darbā jaunas zināšanas un prasmes no dažādām ar fizioterapiju saistītām jomām;
8. Spēja strādāt individuāli, komandā vai vadot komandas darbu, demonstrējot labas komunikācijas spējas ar pacientiem/klientiem, to tuviniekiem un kolēģiem, izprotot un ievērojot ētikas normas;
9. Spēja iesaistīties uzņēmējdarbībā un to organizēt.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
02.02.2023 | Augstskolu likuma pārejas noteikumu 48.2 punkts - Rīgas Stradiņa universitātes studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditācijas termiņš — 2023. gada 8. maijs — tiek pagarināts līdz brīdim, kad tiek pieņemts lēmums par šā studiju virziena jaunu akreditāciju vai lēmums par atteikumu to akreditēt, bet ne ilgāk kā līdz 2024. gada 7. maijam. |