Pamatdati
| Programmas nosaukums | Karitatīvais sociālais darbs |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
| Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 7 |
| Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda un septītā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (profesionālā maģistra) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
| ISCED kods | 0921; 0923 |
| ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
| Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds karitatīvajā sociālajā darbā |
| Iegūstamā kvalifikācija | Vadošais sociālais darbinieks |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
| Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | 04045-10 |
|---|---|
| Licences datums | 19.04.2012 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
| Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
• Zināšanas par Eiropas Komisijas Sociālo programmu, sociālo politiku, sociālo ekonomiku, sociālo dialogu u.c. sociālās politikas jautājumiem, kuru pārzināšana nepieciešama maģistra līmeņa profesionāļiem.
• Zināšanas par to, kā stratēģiski attīstīt profesionālo darbību atbilstoši globālajām riska sabiedrības tendencēm, un administrēt sociālā darba resursus, stratēģijas, korporatīvu sadarbību vietējā, nacionālā un starptautiskā līmenī; izvērtēt strukturālos apstākļus sabiedrībā, piedāvājot sociālās nevienlīdzības mazināšanu un sociālās prakses saskaņu ar personas iekšējo garīgo līdzsvaru.
• Patristiskās antropoloģijas, Baznīcas sociālās mācības un kristīgās demokrātijas loma un saistība Karitatīvā sociālā darbinieka profesionālajā darbībā un praksē mūsdienās kā balsts cilvēktiesību principu īstenošanai praksē.
• Prasmes – plānot, izvērtēt, piesaistīt materiālos un garīgos resursus, atbilstošas karitatīvas tehnoloģijas, lai rīcībpolitikas efekts būtu ilgtspējīgs.
• Prasmes fleksibli izvērtēt sabiedrības, kopienas un personas vajadzības, resursus un situācijas risinājumam atbilstošu metodoloģiju; stratēģiski plānot, meklēt un lietot sociālā darba prakses valstiskiem, kopienas un personu jautājumiem.
• Prasme veicināt cieņpilnu attieksmi pret dažādību, izprast cilvēka personību holistiski, lietojot antropoloģisku pieeju un zināšanas konkrētas sociālā darba prakses gadījumam.
• Prasme veicināt digitālo tehnoloģiju integrāciju organizācijās; prasme pārzināt svešvalodas.
• Prasme veikt zinātnisku darbu un publicēt pētījuma rezultātus.
• Kompetence veikt starpdisciplināru zinātnisku pētniecību par izvēlētajām sociālā darba, sociālā dialoga, sociālās politikas u.c. starpdisciplinārās nozares jautājumiem, lietojot Integratīvās teoloģijas metodi, forsaita stratēģijas u.c. metodoloģijas.
• Zināšanas par to, kā stratēģiski attīstīt profesionālo darbību atbilstoši globālajām riska sabiedrības tendencēm, un administrēt sociālā darba resursus, stratēģijas, korporatīvu sadarbību vietējā, nacionālā un starptautiskā līmenī; izvērtēt strukturālos apstākļus sabiedrībā, piedāvājot sociālās nevienlīdzības mazināšanu un sociālās prakses saskaņu ar personas iekšējo garīgo līdzsvaru.
• Patristiskās antropoloģijas, Baznīcas sociālās mācības un kristīgās demokrātijas loma un saistība Karitatīvā sociālā darbinieka profesionālajā darbībā un praksē mūsdienās kā balsts cilvēktiesību principu īstenošanai praksē.
• Prasmes – plānot, izvērtēt, piesaistīt materiālos un garīgos resursus, atbilstošas karitatīvas tehnoloģijas, lai rīcībpolitikas efekts būtu ilgtspējīgs.
• Prasmes fleksibli izvērtēt sabiedrības, kopienas un personas vajadzības, resursus un situācijas risinājumam atbilstošu metodoloģiju; stratēģiski plānot, meklēt un lietot sociālā darba prakses valstiskiem, kopienas un personu jautājumiem.
• Prasme veicināt cieņpilnu attieksmi pret dažādību, izprast cilvēka personību holistiski, lietojot antropoloģisku pieeju un zināšanas konkrētas sociālā darba prakses gadījumam.
• Prasme veicināt digitālo tehnoloģiju integrāciju organizācijās; prasme pārzināt svešvalodas.
• Prasme veikt zinātnisku darbu un publicēt pētījuma rezultātus.
• Kompetence veikt starpdisciplināru zinātnisku pētniecību par izvēlētajām sociālā darba, sociālā dialoga, sociālās politikas u.c. starpdisciplinārās nozares jautājumiem, lietojot Integratīvās teoloģijas metodi, forsaita stratēģijas u.c. metodoloģijas.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Commission decision (26.02.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
| Commission decision (06.08.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture