Pamatdati
Programmas nosaukums | Karitatīvais sociālais darbs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Eiropas Kristīgā akadēmija |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 40-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds karitatīvajā sociālajā darbā; Maģistra grāds karitatīvajā sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Vadošais sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04045-10 |
---|---|
Licences datums | 19.04.2012 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.01.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 18.01.2026 |
Studiju programmas rezultāti
• Zināšanas par Eiropas Komisijas Sociālo programmu, sociālo politiku, sociālo ekonomiku, sociālo dialogu u.c. sociālās politikas jautājumiem, kuru pārzināšana nepieciešama maģistra līmeņa profesionāļiem.
• Zināšanas par to, kā stratēģiski attīstīt profesionālo darbību atbilstoši globālajām riska sabiedrības tendencēm, un administrēt sociālā darba resursus, stratēģijas, korporatīvu sadarbību vietējā, nacionālā un starptautiskā līmenī; izvērtēt strukturālos apstākļus sabiedrībā, piedāvājot sociālās nevienlīdzības mazināšanu un sociālās prakses saskaņu ar personas iekšējo garīgo līdzsvaru.
• Patristiskās antropoloģijas, Baznīcas sociālās mācības un kristīgās demokrātijas loma un saistība Karitatīvā sociālā darbinieka profesionālajā darbībā un praksē mūsdienās kā balsts cilvēktiesību principu īstenošanai praksē.
• Prasmes – plānot, izvērtēt, piesaistīt materiālos un garīgos resursus, atbilstošas karitatīvas tehnoloģijas, lai rīcībpolitikas efekts būtu ilgtspējīgs.
• Prasmes fleksibli izvērtēt sabiedrības, kopienas un personas vajadzības, resursus un situācijas risinājumam atbilstošu metodoloģiju; stratēģiski plānot, meklēt un lietot sociālā darba prakses valstiskiem, kopienas un personu jautājumiem.
• Prasme veicināt cieņpilnu attieksmi pret dažādību, izprast cilvēka personību holistiski, lietojot antropoloģisku pieeju un zināšanas konkrētas sociālā darba prakses gadījumam.
• Prasme veicināt digitālo tehnoloģiju integrāciju organizācijās; prasme pārzināt svešvalodas.
• Prasme veikt zinātnisku darbu un publicēt pētījuma rezultātus.
• Kompetence veikt starpdisciplināru zinātnisku pētniecību par izvēlētajām sociālā darba, sociālā dialoga, sociālās politikas u.c. starpdisciplinārās nozares jautājumiem, lietojot Integratīvās teoloģijas metodi, forsaita stratēģijas u.c. metodoloģijas.
• Zināšanas par to, kā stratēģiski attīstīt profesionālo darbību atbilstoši globālajām riska sabiedrības tendencēm, un administrēt sociālā darba resursus, stratēģijas, korporatīvu sadarbību vietējā, nacionālā un starptautiskā līmenī; izvērtēt strukturālos apstākļus sabiedrībā, piedāvājot sociālās nevienlīdzības mazināšanu un sociālās prakses saskaņu ar personas iekšējo garīgo līdzsvaru.
• Patristiskās antropoloģijas, Baznīcas sociālās mācības un kristīgās demokrātijas loma un saistība Karitatīvā sociālā darbinieka profesionālajā darbībā un praksē mūsdienās kā balsts cilvēktiesību principu īstenošanai praksē.
• Prasmes – plānot, izvērtēt, piesaistīt materiālos un garīgos resursus, atbilstošas karitatīvas tehnoloģijas, lai rīcībpolitikas efekts būtu ilgtspējīgs.
• Prasmes fleksibli izvērtēt sabiedrības, kopienas un personas vajadzības, resursus un situācijas risinājumam atbilstošu metodoloģiju; stratēģiski plānot, meklēt un lietot sociālā darba prakses valstiskiem, kopienas un personu jautājumiem.
• Prasme veicināt cieņpilnu attieksmi pret dažādību, izprast cilvēka personību holistiski, lietojot antropoloģisku pieeju un zināšanas konkrētas sociālā darba prakses gadījumam.
• Prasme veicināt digitālo tehnoloģiju integrāciju organizācijās; prasme pārzināt svešvalodas.
• Prasme veikt zinātnisku darbu un publicēt pētījuma rezultātus.
• Kompetence veikt starpdisciplināru zinātnisku pētniecību par izvēlētajām sociālā darba, sociālā dialoga, sociālās politikas u.c. starpdisciplinārās nozares jautājumiem, lietojot Integratīvās teoloģijas metodi, forsaita stratēģijas u.c. metodoloģijas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture