Pamatdati
| Programmas nosaukums | Filozofija |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
| Studiju virziens | Vēsture un filozofija |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45229 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 7 |
| Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (akadēmiskā maģistra) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Filozofija un ētika |
| ISCED kods | 0223 |
| ISCED nosaukums | Filozofija un ētika |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
| Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds filozofijā un ētikā |
| Iegūstamā kvalifikācija | — |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 2 gadi |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | Netiek piešķirts |
|---|---|
| Licences datums | 13.09.2023 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 13.09.2023 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 14.09.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. demonstrē paplašinātas un padziļinātas zināšanas filozofijā un izvēlētajā apakšnozarē;
2. pārzina nozīmīgākās teorētiskās diskusijas atbilstīgi jaunākajiem pētījumiem un demonstrē to kritisku izpratni;
3. demonstrē zināšanas un izpratni par filozofijas un tās apakšnozaru metodēm, tostarp to pielietojumu starpdisciplināras ievirzes pētījumos.
Prasmes:
4. formulē un analītiski apraksta jaunāko informāciju, problēmas un risinājumus izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, lai veiktu pētniecisku darbību;
5. argumentēti izskaidro un diskutē par filozofijas nozares teorētiskiem un praktiskiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savai izvēlētajai apakšnozarei nepieciešamo kompetenci.
Kompetence:
7. patstāvīgi formulē un kritiski analizē sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas filozofijā un izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, pamato lēmumus, un, ja nepieciešams, veic papildu analīzi;
8. integrē filozofijas un radniecīgo jomu zināšanas, risina nozīmīgus pētnieciskus uzdevumus;
9. parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
1. demonstrē paplašinātas un padziļinātas zināšanas filozofijā un izvēlētajā apakšnozarē;
2. pārzina nozīmīgākās teorētiskās diskusijas atbilstīgi jaunākajiem pētījumiem un demonstrē to kritisku izpratni;
3. demonstrē zināšanas un izpratni par filozofijas un tās apakšnozaru metodēm, tostarp to pielietojumu starpdisciplināras ievirzes pētījumos.
Prasmes:
4. formulē un analītiski apraksta jaunāko informāciju, problēmas un risinājumus izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, lai veiktu pētniecisku darbību;
5. argumentēti izskaidro un diskutē par filozofijas nozares teorētiskiem un praktiskiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savai izvēlētajai apakšnozarei nepieciešamo kompetenci.
Kompetence:
7. patstāvīgi formulē un kritiski analizē sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas filozofijā un izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, pamato lēmumus, un, ja nepieciešams, veic papildu analīzi;
8. integrē filozofijas un radniecīgo jomu zināšanas, risina nozīmīgus pētnieciskus uzdevumus;
9. parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Commission decision (25.06.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture