Pamatdati
Programmas nosaukums | Filozofija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Vēsture un filozofija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45229 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Filozofija un ētika |
ISCED kods | 0223 |
ISCED nosaukums | Filozofija un ētika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu maģistra grāds filozofijā un ētikā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | Netiek piešķirts |
---|---|
Licences datums | 13.09.2023 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 13.09.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 14.09.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. demonstrē paplašinātas un padziļinātas zināšanas filozofijā un izvēlētajā apakšnozarē;
2. pārzina nozīmīgākās teorētiskās diskusijas atbilstīgi jaunākajiem pētījumiem un demonstrē to kritisku izpratni;
3. demonstrē zināšanas un izpratni par filozofijas un tās apakšnozaru metodēm, tostarp to pielietojumu starpdisciplināras ievirzes pētījumos.
Prasmes:
4. formulē un analītiski apraksta jaunāko informāciju, problēmas un risinājumus izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, lai veiktu pētniecisku darbību;
5. argumentēti izskaidro un diskutē par filozofijas nozares teorētiskiem un praktiskiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savai izvēlētajai apakšnozarei nepieciešamo kompetenci.
Kompetence:
7. patstāvīgi formulē un kritiski analizē sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas filozofijā un izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, pamato lēmumus, un, ja nepieciešams, veic papildu analīzi;
8. integrē filozofijas un radniecīgo jomu zināšanas, risina nozīmīgus pētnieciskus uzdevumus;
9. parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
1. demonstrē paplašinātas un padziļinātas zināšanas filozofijā un izvēlētajā apakšnozarē;
2. pārzina nozīmīgākās teorētiskās diskusijas atbilstīgi jaunākajiem pētījumiem un demonstrē to kritisku izpratni;
3. demonstrē zināšanas un izpratni par filozofijas un tās apakšnozaru metodēm, tostarp to pielietojumu starpdisciplināras ievirzes pētījumos.
Prasmes:
4. formulē un analītiski apraksta jaunāko informāciju, problēmas un risinājumus izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, lai veiktu pētniecisku darbību;
5. argumentēti izskaidro un diskutē par filozofijas nozares teorētiskiem un praktiskiem aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
6. patstāvīgi pilnveido savai izvēlētajai apakšnozarei nepieciešamo kompetenci.
Kompetence:
7. patstāvīgi formulē un kritiski analizē sarežģītas zinātniskas un profesionālas problēmas filozofijā un izvēlētajā filozofijas apakšnozarē, pamato lēmumus, un, ja nepieciešams, veic papildu analīzi;
8. integrē filozofijas un radniecīgo jomu zināšanas, risina nozīmīgus pētnieciskus uzdevumus;
9. parāda izpratni un ētisko atbildību par zinātnes rezultātu vai profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture