Pamatdati
Programmas nosaukumsSociālais darbs un sociālā rehabilitācija Kopīga Studiju programma
Augstskola/KoledžaRēzeknes Tehnoloģiju akadēmija
Studiju virziensSociālā labklājība
Kopīga studiju programma ar:Siauliai University, Lietuva
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42762
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaSociālie pakalpojumi
ISCED kods0921; 0923
ISCED nosaukumsSociālie pakalpojumi
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā
Iegūstamā kvalifikācijaSociālais darbinieks
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs04048-87
Licences datums15.07.2015
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums11.01.2023
Akreditācijas ilgums (gados)2
Akreditācijas termiņš12.01.2025
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas (zināšanas un izpratne):
Z1. Parādīt sociālās politikas, sociālās likumdošanas un sociālā darbinieka profesijai raksturīgās zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni;
Z2. Demonstrēt padziļinātas zināšanas un izpratni par sociālā darba lomu un rehabilitācijas lomu sabiedrības attīstībā, sociālo problēmu risināšanā;
Z3. Parādīt sociālās labklājības sistēmas pamatprincipu un pamatelementu funkcionēšanas mehānismus, sociāla darba jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
P1.Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildus analīzi, integrēt dažādu jomu zināšanas.
P2. Spēj formulēt un kritiski analizēt problēmas sociālās aprūpes un pakalpojumu pieejamībā un kvalitātē, cilvēku ar dažādiem sociāliem, garīgiem, fiziskiem traucējumiem socializācijas procesā.
P3. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
P4. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
P5.Spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
P6. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos sociālā darbinieka profesionālās kompetences ietvaros un rast radošus risinājumus klienta sociālās aktivizēšanas darbā.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
K1.Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt un zinātniski pamatot informāciju un to izmantot, pieņemot lēmumus un risinot problēmas sociālā darba jomā, uzņemas atbildību un iniciatīvu, veicot individuālo sociālo darbu, strādājot starpprofesionāļu komandā.
K2. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
K3. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un izvēlēto specializāciju.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture
DatumsInformācijaLēmums
15.07.2015Iepriekšējās licences Nr. 04048-80 un lēmuma Nr. 29. Labota drukas kļūda.SPLK 15.07.2015. lēmums Nr. 77, protokols Nr. 11