Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs un sociālā rehabilitācija Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Kopīga studiju programma ar: | Siauliai University, Lietuva |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | Sociālais darbinieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-87 |
---|---|
Licences datums | 15.07.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 11.01.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 12.01.2025 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas (zināšanas un izpratne):
Z1. Parādīt sociālās politikas, sociālās likumdošanas un sociālā darbinieka profesijai raksturīgās zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni;
Z2. Demonstrēt padziļinātas zināšanas un izpratni par sociālā darba lomu un rehabilitācijas lomu sabiedrības attīstībā, sociālo problēmu risināšanā;
Z3. Parādīt sociālās labklājības sistēmas pamatprincipu un pamatelementu funkcionēšanas mehānismus, sociāla darba jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
P1.Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildus analīzi, integrēt dažādu jomu zināšanas.
P2. Spēj formulēt un kritiski analizēt problēmas sociālās aprūpes un pakalpojumu pieejamībā un kvalitātē, cilvēku ar dažādiem sociāliem, garīgiem, fiziskiem traucējumiem socializācijas procesā.
P3. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
P4. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
P5.Spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
P6. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos sociālā darbinieka profesionālās kompetences ietvaros un rast radošus risinājumus klienta sociālās aktivizēšanas darbā.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
K1.Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt un zinātniski pamatot informāciju un to izmantot, pieņemot lēmumus un risinot problēmas sociālā darba jomā, uzņemas atbildību un iniciatīvu, veicot individuālo sociālo darbu, strādājot starpprofesionāļu komandā.
K2. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
K3. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un izvēlēto specializāciju.
Z1. Parādīt sociālās politikas, sociālās likumdošanas un sociālā darbinieka profesijai raksturīgās zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni;
Z2. Demonstrēt padziļinātas zināšanas un izpratni par sociālā darba lomu un rehabilitācijas lomu sabiedrības attīstībā, sociālo problēmu risināšanā;
Z3. Parādīt sociālās labklājības sistēmas pamatprincipu un pamatelementu funkcionēšanas mehānismus, sociāla darba jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
P1.Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību, pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildus analīzi, integrēt dažādu jomu zināšanas.
P2. Spēj formulēt un kritiski analizēt problēmas sociālās aprūpes un pakalpojumu pieejamībā un kvalitātē, cilvēku ar dažādiem sociāliem, garīgiem, fiziskiem traucējumiem socializācijas procesā.
P3. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību;
P4. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
P5.Spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
P6. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos sociālā darbinieka profesionālās kompetences ietvaros un rast radošus risinājumus klienta sociālās aktivizēšanas darbā.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
K1.Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt un zinātniski pamatot informāciju un to izmantot, pieņemot lēmumus un risinot problēmas sociālā darba jomā, uzņemas atbildību un iniciatīvu, veicot individuālo sociālo darbu, strādājot starpprofesionāļu komandā.
K2. Spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
K3. Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un izvēlēto specializāciju.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
15.07.2015 | Iepriekšējās licences Nr. 04048-80 un lēmuma Nr. 29. Labota drukas kļūda. | SPLK 15.07.2015. lēmums Nr. 77, protokols Nr. 11 |