Pamatdati
Programmas nosaukums | Civilā drošība un aizsardzība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Iekšējā drošība un civilā aizsardzība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41861 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Personu un īpašuma aizsardzība |
ISCED kods | 1032 |
ISCED nosaukums | Personu un īpašuma aizsardzība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 123 |
Iegūstamais grāds | — |
Iegūstamā kvalifikācija | Drošības speciālists vai Penitenciārā un probācijas darba speciālists vai Valsts policijas jaunākais virsnieks |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-83 |
---|---|
Licences datums | 17.12.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 26.02.2025 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 27.02.2031 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teoriju un likumsakarību zināšanas, kas ir nepieciešamas personiskai izaugsmei un attīstībai, pilsoniskai līdzdalībai, sociālajai integrācijai un izglītības turpināšanai.
2. Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku faktu, principu, procesu un jēdzienu zināšanas noteiktā mācību vai profesionālās darbības jomā standarta un nestandarta situācijās.
3. Pārzina tehnoloģijas un metodes mācību uzdevumu vai darba uzdevumu veikšanai profesijā.
Prasmes:
4. Spēj plānot un organizēt darbu, izmantot dažādas metodes, tehnoloģijas (tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas), ierīces, instrumentus un materiālus uzdevumu veikšanai.
5. Spēj atrast, izvērtēt un radoši izmantot informāciju mācību vai profesionālo darba uzdevumu izpildei un problēmu risinājumiem.
6. Spēj sazināties vismaz divās valodās rakstiski un mutiski gan pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā.
7. Spēj patstāvīgi strādāt profesijā, mācīties un pilnveidoties.
Kompetences:
8. Ir motivēts turpmākās karjeras veidošanai, izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz zināšanām orientētā demokrātiskā, daudzvalodu un daudzkultūru sabiedrībā Eiropā un pasaulē.
9. Spēj plānot un veikt mācību vai darba uzdevumus profesijā individuāli, komandā vai vadot komandas darbu.
10. Spēj uzņemties atbildību par mācību vai profesionālās darbības rezultātu kvalitāti un kvantitāti.
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teoriju un likumsakarību zināšanas, kas ir nepieciešamas personiskai izaugsmei un attīstībai, pilsoniskai līdzdalībai, sociālajai integrācijai un izglītības turpināšanai.
2. Spēj detalizēti izprast un parādīt daudzveidīgu specifisku faktu, principu, procesu un jēdzienu zināšanas noteiktā mācību vai profesionālās darbības jomā standarta un nestandarta situācijās.
3. Pārzina tehnoloģijas un metodes mācību uzdevumu vai darba uzdevumu veikšanai profesijā.
Prasmes:
4. Spēj plānot un organizēt darbu, izmantot dažādas metodes, tehnoloģijas (tai skaitā informācijas un komunikācijas tehnoloģijas), ierīces, instrumentus un materiālus uzdevumu veikšanai.
5. Spēj atrast, izvērtēt un radoši izmantot informāciju mācību vai profesionālo darba uzdevumu izpildei un problēmu risinājumiem.
6. Spēj sazināties vismaz divās valodās rakstiski un mutiski gan pazīstamā, gan nepazīstamā kontekstā.
7. Spēj patstāvīgi strādāt profesijā, mācīties un pilnveidoties.
Kompetences:
8. Ir motivēts turpmākās karjeras veidošanai, izglītības turpināšanai, mūžizglītībai uz zināšanām orientētā demokrātiskā, daudzvalodu un daudzkultūru sabiedrībā Eiropā un pasaulē.
9. Spēj plānot un veikt mācību vai darba uzdevumus profesijā individuāli, komandā vai vadot komandas darbu.
10. Spēj uzņemties atbildību par mācību vai profesionālās darbības rezultātu kvalitāti un kvantitāti.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Commission decision (26.02.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Commission decision (14.05.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
15.05.2015 | Apstiprinātas izmaiņas studiju programmā - mainīts programmas apjoms no 85 KP uz 80 KP, un pievienotas pilna laika klātienes studijas. | SAK lēmums Nr. 361 |
14.05.2025 | Studiju kvalitātes komisija 2025.gada 14.maijā ar lēmumu Nr.2025/26-I nolemj atļaut līdz 2025.gada 1.jūlijam turpināt un pabeigt studijas pēdējā studiju gadā studējošajiem, iegūstot grādu/profesionālo kvalifikāciju atbilstoši Studiju akreditācijas komisijas 2015.gada 15.maija lēmumam Nr. 361 (akreditācijas lapa Nr. 346). | Lēmums Nr.2025/26-I |