Pamatdati
Programmas nosaukums | Reliģija un teoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | NODIBINĀJUMS LATERĀNA PONTIFIKĀLĀS UNIVERSITĀTES FILIĀLE RĪGAS AUGSTĀKAIS RELIĢIJAS ZINĀTŅU INSTITŪTS |
Studiju virziens | Reliģija un teoloģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43221 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Reliģija un teoloģija |
ISCED kods | 0221 |
ISCED nosaukums | Reliģija un teoloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu bakalaura grāds reliģijā un teoloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi, 3 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 28.02.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 01.03.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Spēj definēt un izskaidrot katoliskās teoloģijas pamatnostādnes, loģiski argumentēt un izskaidrot Baznīcas maģistērija virzienus.
2. Spēj patstāvīgi atpazīt un analizēt katoliskās teoloģijas filozofisko pamatojumu, kā arī skaidrot Baznīcas un kultūras vēstures jautājumus.
3. Atpazīst teoloģijas saskares punktus ar psiholoģiju un pedagoģiju; spēj argumentēt un spriest par to nozīmi Latvijas sabiedrības diskusiju telpā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, atbildīgi lietot informācijas tehnoloģijas profesionālajā darbībā, pētniecībā, digitālā satura iegūšanā, radīšanā un koplietošanā.
5. Prot pētnieciskajā darbībā balstīties Svētajos Rakstos, Baznīcas maģistērija mācībā, kā arī sociālo un humanitāro zinātņu metodoloģijas principos; lietot nozares specifisko terminoloģiju angļu valodā.
6. Prot patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju, aplūkojot problēmu un veidojot sintēzi no dažādu teoloģijas nozaru perspektīvas; argumentēti diskutēt par reliģijas, kultūras, sabiedrības un zinātnes dialoga jautājumiem ar speciālistiem un nespeciālistiem.
Kompetence:
7. Demonstrē integrālu skatījumu uz cilvēku, sintezējot filozofijas, teoloģijas, ētikas, psiholoģijas, pedagoģijas, kultūras un reliģiju vēstures studijās gūtās zināšanas un prasmes.
1. Spēj definēt un izskaidrot katoliskās teoloģijas pamatnostādnes, loģiski argumentēt un izskaidrot Baznīcas maģistērija virzienus.
2. Spēj patstāvīgi atpazīt un analizēt katoliskās teoloģijas filozofisko pamatojumu, kā arī skaidrot Baznīcas un kultūras vēstures jautājumus.
3. Atpazīst teoloģijas saskares punktus ar psiholoģiju un pedagoģiju; spēj argumentēt un spriest par to nozīmi Latvijas sabiedrības diskusiju telpā.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, atbildīgi lietot informācijas tehnoloģijas profesionālajā darbībā, pētniecībā, digitālā satura iegūšanā, radīšanā un koplietošanā.
5. Prot pētnieciskajā darbībā balstīties Svētajos Rakstos, Baznīcas maģistērija mācībā, kā arī sociālo un humanitāro zinātņu metodoloģijas principos; lietot nozares specifisko terminoloģiju angļu valodā.
6. Prot patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju, aplūkojot problēmu un veidojot sintēzi no dažādu teoloģijas nozaru perspektīvas; argumentēti diskutēt par reliģijas, kultūras, sabiedrības un zinātnes dialoga jautājumiem ar speciālistiem un nespeciālistiem.
Kompetence:
7. Demonstrē integrālu skatījumu uz cilvēku, sintezējot filozofijas, teoloģijas, ētikas, psiholoģijas, pedagoģijas, kultūras un reliģiju vēstures studijās gūtās zināšanas un prasmes.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture