Pamatdati
Programmas nosaukums | Informācijas pārvaldība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Informācijas un komunikācijas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43322 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Bibliotēku, informācijas un arhīvu zinības |
ISCED kods | 0322 |
ISCED nosaukums | Bibliotēku, informācijas un arhīvu zinības |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Sociālo zinātņu bakalaura grāds bibliotēku, informācijas un arhīvu zinībās |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 17.05.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 18.05.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Izprot informācijas resursu funkcijas un to vēsturisko attīstību, pārzina dokumentu raksturojošos parametrus, jaunākās apstrādes metodes un datu organizēšanas modeļus, dokumentu / informācijas meklēšanas rīku izveidi un izguves iespējas;
2. Izskaidro cilvēku informācijdarbības un informācijas pakalpojumu iespējas to nodrošināšanā;
3. Izprot un izskaidro informacionālos un citus procesus, kuri ir pamatā informācijas un atmiņas institūciju (bibliotēku, arhīvu, informācijas centru), kā arī informācijas sistēmu darbībai;
Prasmes
4. Atlasa informācijas resursus, novērtē to kvalitāti, veic to apstrādā un veido dažādas informācijas sistēmas (datubāzes, katalogus, kolekcijas u.c.);
5. Izstrādā un piedāvā lietotāju grupām un indivīdiem atbilstošus informācijas pakalpojumus, lietotāju darbību atbalstošus materiālus un veic lietotāju apmācību izvēloties piemērotākos tehnoloģiskos risinājumus;
6. Lieto nozares un saskarnozaru teorijas un atbilstošas pētniecības metodes, lai skaidrotu un rastu risinājumus dažādām nozares problēmsituācijām;
Kompetence
7. Patstāvīgi iegūst, analizē, apstrādā informācijas resursus un veido meklēšanas rīkus, lietojot jaunākās nozares teorētiskās zināšanas un metodes;
8. Pārdomāti un atbildīgi organizē cilvēkcentrētus informācijas pakalpojumus, novērtē to efektivitāti un atbilstību dažādām informācijas lietotāju grupām, prasmīgi rīkojas problēmsituāciju gadījumos;
9. Piedalās bibliotēkzinātnes, informācijas zinātnes, grāmatzinātnes vai arhīvu zinātnes attīstībā, profesionālajā darbībā ievērojot profesionālās ētikas normas, un kritiski apzinoties informācijas resursu un informācijas pakalpojumu nozīmi indivīda dzīvē un sabiedrībā.
1. Izprot informācijas resursu funkcijas un to vēsturisko attīstību, pārzina dokumentu raksturojošos parametrus, jaunākās apstrādes metodes un datu organizēšanas modeļus, dokumentu / informācijas meklēšanas rīku izveidi un izguves iespējas;
2. Izskaidro cilvēku informācijdarbības un informācijas pakalpojumu iespējas to nodrošināšanā;
3. Izprot un izskaidro informacionālos un citus procesus, kuri ir pamatā informācijas un atmiņas institūciju (bibliotēku, arhīvu, informācijas centru), kā arī informācijas sistēmu darbībai;
Prasmes
4. Atlasa informācijas resursus, novērtē to kvalitāti, veic to apstrādā un veido dažādas informācijas sistēmas (datubāzes, katalogus, kolekcijas u.c.);
5. Izstrādā un piedāvā lietotāju grupām un indivīdiem atbilstošus informācijas pakalpojumus, lietotāju darbību atbalstošus materiālus un veic lietotāju apmācību izvēloties piemērotākos tehnoloģiskos risinājumus;
6. Lieto nozares un saskarnozaru teorijas un atbilstošas pētniecības metodes, lai skaidrotu un rastu risinājumus dažādām nozares problēmsituācijām;
Kompetence
7. Patstāvīgi iegūst, analizē, apstrādā informācijas resursus un veido meklēšanas rīkus, lietojot jaunākās nozares teorētiskās zināšanas un metodes;
8. Pārdomāti un atbildīgi organizē cilvēkcentrētus informācijas pakalpojumus, novērtē to efektivitāti un atbilstību dažādām informācijas lietotāju grupām, prasmīgi rīkojas problēmsituāciju gadījumos;
9. Piedalās bibliotēkzinātnes, informācijas zinātnes, grāmatzinātnes vai arhīvu zinātnes attīstībā, profesionālajā darbībā ievērojot profesionālās ētikas normas, un kritiski apzinoties informācijas resursu un informācijas pakalpojumu nozīmi indivīda dzīvē un sabiedrībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture