Pamatdati
Programmas nosaukumsProgrammēšanas inženieris
Augstskola/KoledžaRēzeknes Tehnoloģiju akadēmija
Studiju virziensInformācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42484
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaProgrammēšana
ISCED kods0613
ISCED nosaukumsProgrammēšana
Studiju programmas apjoms (KP)160
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds informācijas tehnoloģijā
Iegūstamā kvalifikācijaProgrammēšanas inženieris
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs04048-64
Licences datums07.09.2007
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums15.11.2023
Akreditācijas ilgums (gados)2
Akreditācijas termiņš16.11.2025
Studiju programmas rezultāti
Z1.Demonstrē programmētāja profesijai raksturīgās pamata un specializētās zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni. Pārzina nozares standartus, terminoloģiju, tehnoloģijas, orientējas informācijas tehnoloģiju attīstības tendencēs.
Z2.Demonstrē nozares svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni. Zināšanas sistēmu analīzē un tās praktiskā pielietošanā informācijas sistēmu arhitektūras prasību identificēšanā, izstrādē un uzturēšanā.
P1.Izmantojot apgūtos nozares teorētiskos pamatus un prasmes, spēj veikt profesionālu darbību programmētāja profesionālās kompetences ietvaros
P2. Spēj izstrādāt programmsistēmas atbilstoši funkcionalitātes un resursu nosacījumiem, ieviest un uzturēt programmatūru, sagatavot testēšanas plānu, veikt nepieciešamās programmatūras izmaiņas, konsultēt programmatūras lietotājus.
K1. Spēj iegūt, analizēt, novērtēt un sistematizēt informāciju; rast risinājumus konstatētajām problēmām, apgūst jaunākās nozares tehnoloģijas.
K2. Spēj izvērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, parādīt izpratni par profesionālo ētiku programmētāja profesijā un ņemt dalību nozares attīstībā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (06.08.2021)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Studiju programmas vēsture