Pamatdati
Programmas nosaukums | Programmēšanas inženieris |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42484 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Programmēšana |
ISCED kods | 0613 |
ISCED nosaukums | Programmēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds informācijas tehnoloģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | Programmēšanas inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-64 |
---|---|
Licences datums | 07.09.2007 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 15.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 2 |
Akreditācijas termiņš | 16.11.2025 |
Studiju programmas rezultāti
Z1.Demonstrē programmētāja profesijai raksturīgās pamata un specializētās zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni. Pārzina nozares standartus, terminoloģiju, tehnoloģijas, orientējas informācijas tehnoloģiju attīstības tendencēs.
Z2.Demonstrē nozares svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni. Zināšanas sistēmu analīzē un tās praktiskā pielietošanā informācijas sistēmu arhitektūras prasību identificēšanā, izstrādē un uzturēšanā.
P1.Izmantojot apgūtos nozares teorētiskos pamatus un prasmes, spēj veikt profesionālu darbību programmētāja profesionālās kompetences ietvaros
P2. Spēj izstrādāt programmsistēmas atbilstoši funkcionalitātes un resursu nosacījumiem, ieviest un uzturēt programmatūru, sagatavot testēšanas plānu, veikt nepieciešamās programmatūras izmaiņas, konsultēt programmatūras lietotājus.
K1. Spēj iegūt, analizēt, novērtēt un sistematizēt informāciju; rast risinājumus konstatētajām problēmām, apgūst jaunākās nozares tehnoloģijas.
K2. Spēj izvērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, parādīt izpratni par profesionālo ētiku programmētāja profesijā un ņemt dalību nozares attīstībā.
Z2.Demonstrē nozares svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni. Zināšanas sistēmu analīzē un tās praktiskā pielietošanā informācijas sistēmu arhitektūras prasību identificēšanā, izstrādē un uzturēšanā.
P1.Izmantojot apgūtos nozares teorētiskos pamatus un prasmes, spēj veikt profesionālu darbību programmētāja profesionālās kompetences ietvaros
P2. Spēj izstrādāt programmsistēmas atbilstoši funkcionalitātes un resursu nosacījumiem, ieviest un uzturēt programmatūru, sagatavot testēšanas plānu, veikt nepieciešamās programmatūras izmaiņas, konsultēt programmatūras lietotājus.
K1. Spēj iegūt, analizēt, novērtēt un sistematizēt informāciju; rast risinājumus konstatētajām problēmām, apgūst jaunākās nozares tehnoloģijas.
K2. Spēj izvērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, parādīt izpratni par profesionālo ētiku programmētāja profesijā un ņemt dalību nozares attīstībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (06.08.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture