Pamatdati
Programmas nosaukums | Fizioterapija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42722 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Medicīniskie pakalpojumi |
ISCED kods | 0915 |
ISCED nosaukums | Medicīniskie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds veselības aprūpē |
Iegūstamā kvalifikācija | Fizioterapeits |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04054-7 |
---|---|
Licences datums | 14.10.2010 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju rezultāti:
- Spēj demonstrēt fizioterapeita profesionālai jomai raksturīgās pamata un specializētas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, turklāt daļa zināšanu atbilst fizioterapeita profesijas augstāko sasniegumu līmenim.
- Spēj parādīt fizioterapeita profesionālās jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
- Spēj izmantot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu un pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus fizioterapeita profesijā, to izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
- Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
- Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas fizioterapeita profesijā, parādīt, ka izprot profesionālo ētiku, izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību un piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā.
- Spēj demonstrēt fizioterapeita profesionālai jomai raksturīgās pamata un specializētas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, turklāt daļa zināšanu atbilst fizioterapeita profesijas augstāko sasniegumu līmenim.
- Spēj parādīt fizioterapeita profesionālās jomas svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
- Spēj izmantot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu un pētniecisku darbību, formulēt un analītiski aprakstīt informāciju, problēmas un risinājumus fizioterapeita profesijā, to izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
- Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi, parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu, pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
- Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, pieņemt lēmumus un risināt problēmas fizioterapeita profesijā, parādīt, ka izprot profesionālo ētiku, izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību un piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
16.10.2015 | Apstirpjnāts kļūdas labojums piešķiramajā kvalifikācijā no fizioterapeits uz fizioterapeits ar specializāciju sporta jomā | SAK lēmums Nr.386 |
02.02.2023 | LSPA studiju virzienam "Veselības aprūpe" pagarināts akreditācijas termiņš saskaņā ar 2023. gada 11. februārī izsludināto un 12. februārī spēkā stājušos 2023. gada 2. februāra likumu "Grozījumi Augstskolu likumā" (publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", 11.02.2023., Nr. 30A). 48.4 Lēmumu par Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas īstenojamā studiju virziena "Veselības aprūpe" akreditāciju vai lēmumu par atteikumu to akreditēt pieņem ne vēlāk kā līdz 2023. gada 30. septembrim. Līdz minētā lēmuma spēkā stāšanās dienai Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas īstenojamais studiju virziens "Veselības aprūpe" tiek pielīdzināts akreditētam studiju virzienam, ja ir uzsākta studiju virziena akreditācijas procedūra līdz šā pārejas noteikumu punkta spēkā stāšanās dienai. (https://www.vestnesis.lv/op/2023/30A.1) | |
19.06.2024 | Ar 2024.gada 1.jūliju, Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas reorganizācijas ietvaros, Rīgas Stradiņa universitāte pārņem Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas studiju programmu un nodrošina tās īstenošanu. Pamats: Ministru kabineta 2022.gada 13.decembra rīkojums Nr.903 "Par Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmijas reorganizāciju". Studiju Kvalitātes komisijas 2024.gada 19.jūnija lēmums Nr.2024/09-I. | Lēmums: 2024/09-I |