Pamatdati
Programmas nosaukums | Mārketings un tirdzniecība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Biznesa vadības koledža" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41342 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
ISCED kods | 0414 |
ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
Studiju programmas apjoms (KP) | 88 |
Iegūstamais grāds | — |
Iegūstamā kvalifikācija | Tirgvedības speciālists / tirdzniecības speciālists |
Studiju veids un forma | Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/12 |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.05.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.05.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Organizē, plāno un koordinē darbu uzņēmuma vai organizācijas mārketinga/ tirdzniecības jomā, izmantojot apgūtās zināšanas.
2. Patstāvīgi veic mārketinga/ tirdzniecības aktivitāšu un to plānošanu, ievērojot savā profesionālajā darbībā profesionālās jomas un ētikas standartus atbilstoši nozares prasībām.
3. Demonstrē zināšanas un izpratni par mārketinga un tirdzniecības darbības analīzi un plānošanu, izstrādā priekšlikumus uzņēmuma mārketinga/ tirdzniecības procesu pilnveidei.
4. Prot darboties komandā un strādāt individuāli, sagatavot precīzus un korektus pētījumus, ziņojumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu mārketinga/ tirdzniecības jomā.
5. Demonstrē saskarsmes, komunikācijas, organizatoriskās un plānošanas kompetences, spēj uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi.
6.Spēj motivēt savu izvēli turpmākajām studijām un mūžizglītībai.
2. Patstāvīgi veic mārketinga/ tirdzniecības aktivitāšu un to plānošanu, ievērojot savā profesionālajā darbībā profesionālās jomas un ētikas standartus atbilstoši nozares prasībām.
3. Demonstrē zināšanas un izpratni par mārketinga un tirdzniecības darbības analīzi un plānošanu, izstrādā priekšlikumus uzņēmuma mārketinga/ tirdzniecības procesu pilnveidei.
4. Prot darboties komandā un strādāt individuāli, sagatavot precīzus un korektus pētījumus, ziņojumus, uzņemties atbildību un iniciatīvu mārketinga/ tirdzniecības jomā.
5. Demonstrē saskarsmes, komunikācijas, organizatoriskās un plānošanas kompetences, spēj uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi.
6.Spēj motivēt savu izvēli turpmākajām studijām un mūžizglītībai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture