Pamatdati
Programmas nosaukums | Vide un ūdenssaimniecība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte |
Studiju virziens | Vides aizsardzība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42853 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vide un ūdenssaimniecība |
ISCED kods | 1021 |
ISCED nosaukums | Vide un ūdenssaimniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais bakalaura grāds vides saimniecībā un vides inženierzinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | Vides inženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 02.08.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 03.08.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj organizēt un izpildīt vidi aizsargājošo un videi draudzīgo tehnoloģiju projektēšanas, iekārtu konstruēšanas, montāžas un to darbības nodrošināšanas, vides monitoringa un kontroles uzdevumus.
2. Spēj piedalīties tehnoloģisko procesu inženiertehniskā pilnveidošanā saskaņā ar vides likumdošanas un vides standartu prasībām.
3. Spēj sistemātiski paaugstināt savu kvalifikāciju, pilnveidot zināšanas un prasmes, t.sk. par ES fondu līdzfinansēto projektu sagatavošanu, ieviešanu.
4. Spēj piedalīties politikas dokumentu, projektu, atzinumu vai citu dokumentu vides aizsardzības jomā sagatavošanā, vadībā vai uzraudzībā.
5. Spēj vadīt zemāka līmeņa speciālistus.
6. Spēj parādīt vispusīgas un specializētas meliorācijas un vides inženierijas jomai atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni.
7. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus meliorācijas un vides inženierijas jomā, parādīt prasmes, kas meliorācijas un vides inženierija problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus meliorācijas un vides inženierijas jomā ar kolēģiem, klientiem un vadību, ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences.
8. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu uzdevumus meliorācijas un vides inženierijas profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas.
9. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas meliorācijas un vides inženierijas profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai, piedalīties meliorācijas un vides inženierijas jomas attīstībā, parādīt, ka izprot meliorācijas un vides inženierijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
2. Spēj piedalīties tehnoloģisko procesu inženiertehniskā pilnveidošanā saskaņā ar vides likumdošanas un vides standartu prasībām.
3. Spēj sistemātiski paaugstināt savu kvalifikāciju, pilnveidot zināšanas un prasmes, t.sk. par ES fondu līdzfinansēto projektu sagatavošanu, ieviešanu.
4. Spēj piedalīties politikas dokumentu, projektu, atzinumu vai citu dokumentu vides aizsardzības jomā sagatavošanā, vadībā vai uzraudzībā.
5. Spēj vadīt zemāka līmeņa speciālistus.
6. Spēj parādīt vispusīgas un specializētas meliorācijas un vides inženierijas jomai atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni.
7. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus meliorācijas un vides inženierijas jomā, parādīt prasmes, kas meliorācijas un vides inženierija problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus meliorācijas un vides inženierijas jomā ar kolēģiem, klientiem un vadību, ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences.
8. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu uzdevumus meliorācijas un vides inženierijas profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas.
9. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas meliorācijas un vides inženierijas profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai, piedalīties meliorācijas un vides inženierijas jomas attīstībā, parādīt, ka izprot meliorācijas un vides inženierijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Application for changes in Study Programme (20.02.2017) | Izmaiņu pieteikums | latviešu |
Expert / Experts joint report (02.05.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
29.05.2017 | Mainīts studiju programmas apjoms no 200 KP uz 160 KP, pievienotas pilna laika neklātienes un nepilna laika neklātienes studijas, mainīts pilna laika studiju ilgums no 5 gadiem uz 4 gadiem. | SAK lēmums Nr. 52-A |