Pamatdati
Programmas nosaukumsVeselības aprūpe
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensVeselības aprūpe
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)51721
EKI/LKI līmenis8
Izglītības programmas veidsDoktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsDoktora studiju programma
Tematiskā grupaĀrstniecība
ISCED kods0912
ISCED nosaukumsĀrstniecība
Studiju programmas apjoms (KP)264
Iegūstamais grādsZinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph. D.) medicīnas un veselības zinātnēs, vai zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph. D.) sociālajās zinātnēs
Iegūstamā kvalifikācija-
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi
Valodaangļu; latviešu
Licences dati
Licences numurs04055-66
Licences datums10.11.2021
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums27.05.2024
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.05.2030
Studiju programmas rezultāti
Apakšprogramma “Medicīna"
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu medicīnā, rehabilitācijā, stomatoloģijā un citās veselības zinātņu nozarēs atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Farmācija”
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu farmācijas nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu farmācijas nozarēs (piem., lietišķā farmācija, jaunas zāļu formas) atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un universitātēs, uzņēmumos, institūtos, pētnieciskajās laboratorijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Psiholoģija"
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu psiholoģijas, t.sk. veselības psiholoģijas, nozarē atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju, t.sk. uz pierādījumiem balstītas intervences, un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (10.11.2021)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Study program description (03.09.2021)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Expert / Experts joint report (11.05.2023)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation report (30.03.2023)Pašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Self-evaluation report (30.03.2023)Pašnovērtējuma ziņojumsangļu
Studiju programmas vēsture