Pamatdati
Programmas nosaukums | Veselības aprūpe |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Veselības aprūpe |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51721 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Ārstniecība |
ISCED kods | 0912 |
ISCED nosaukums | Ārstniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 264 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph. D.) medicīnas un veselības zinātnēs, vai zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph. D.) sociālajās zinātnēs |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | angļu; latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04055-66 |
---|---|
Licences datums | 10.11.2021 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 27.05.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 28.05.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Apakšprogramma “Medicīna"
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu medicīnā, rehabilitācijā, stomatoloģijā un citās veselības zinātņu nozarēs atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Farmācija”
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu farmācijas nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu farmācijas nozarēs (piem., lietišķā farmācija, jaunas zāļu formas) atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un universitātēs, uzņēmumos, institūtos, pētnieciskajās laboratorijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Psiholoģija"
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu psiholoģijas, t.sk. veselības psiholoģijas, nozarē atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju, t.sk. uz pierādījumiem balstītas intervences, un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu medicīnā, rehabilitācijā, stomatoloģijā un citās veselības zinātņu nozarēs atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Farmācija”
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu farmācijas nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu farmācijas nozarēs (piem., lietišķā farmācija, jaunas zāļu formas) atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju un universitātēs, uzņēmumos, institūtos, pētnieciskajās laboratorijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Apakšprogramma “Psiholoģija"
1. Analizē un skaidro aktuālās zinātniskās teorijas un modernās pētniecības metodes, komplementāri integrē starpdisciplinārā un multidiscipinārā izglītībā iegūtās zināšanas un kompetences orģinālu zinātnisku projektu īstenošanā un akadēmiskajā darbā.
2. Patstāvīgi izstrādā oriģinālu pētījumu nozarē, lietojot mūsdienu zinātnes prasībām atbilstošu metodoloģiju un digitālās tehnoloģijas, kritiski izvērtē iegūtos rezultātus un izplata tos, sagatavojot prezentācijas konferencēs un publicējot starptautiski citējamus zinātniskus rakstus, tā veicot ieguldījumu ar cilvēka veselību saistīto problēmu risināšanā un zināšanu robežu paplašināšanā un sniedzot jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē.
3. Veic zinātnisko komunikāciju par savu zinātniskās darbības jomu nacionālā un starptautiskā zinātniskajā telpā, iesaistoties organizācijās un konsorcijos, kā arī sabiedrību kopumā, tostarp realizē akadēmisko darbu psiholoģijas, t.sk. veselības psiholoģijas, nozarē atbilstoši mūsdienu pedagoģijas sasniegumiem, nodrošinot pētniecības un akadēmiskā darba integrāciju.
4. Patstāvīgi pilnveido savu zinātnisko kvalifikāciju, t.sk. uz pierādījumiem balstītas intervences, un uzņēmumos, iestādēs, organizācijās īsteno vai vada nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus pētnieciskus vai attīstības projektus.
5. Pastāvīgi pilnveido komunikācijas, argumentācijas, sadarbības, problēmu risināšanas, digitālās un citas plaši izmantojamās prasmes, kuras ir būtiskas starpdisciplināru/ multidisciplināru pētījumu izstrādei.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (10.11.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (03.09.2021) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (11.05.2023) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (30.03.2023) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Self-evaluation report (30.03.2023) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Studiju programmas vēsture