Pamatdati
Programmas nosaukumsSociālais darbs ar bērniem un jauniešiem Kopīga Studiju programma
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensSociālā labklājība
Kopīga studiju programma ar:Mykolas Romeris university, Lithuania; The Catholic University in Ruzomberok, Slovakia; ISCTE - Instituto Universitário de Lisboa, Portugal
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)45762
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaSociālie pakalpojumi
ISCED kods0921; 0923
ISCED nosaukumsSociālie pakalpojumi
Studiju programmas apjoms (KP)80
Iegūstamais grādsVeselības zinātņu maģistra grāds sociālajā darbā
Iegūstamā kvalifikācijanav
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums2 gadi
Valodaangļu
Licences dati
Licences numurs2021/08K
Licences datums10.11.2021
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums01.02.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš02.02.2029
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Spēs izmantot teorētiskās zināšanas un praktisko darba pieredzi darbā ar ģimenēm, bērniem un jauniešiem.
2. Spēs attīstīt un novērtēt savas profesionālās zināšanas un prasmes, izveidojot personīgo apmācības sistēmu un karjeras virzību, kā arī spēs analizēt un pielietot sociālās inovācijas profesionālajā darbībā.
3. Spēs veikt atbilstošus zinātnē balstītus un lietišķos pētījumus, kā arī bērnu un jauniešu problēmu kvalitatīvu analīzi.
4. Spēs izmantot akadēmiskās zināšanas un uz pierādījumiem balstītu pieeju kā pamatu, lai veiktu profesionālo intervenci, ievērojot profesionālo sociālā darba ētikas standartu.
Prasmes
5. Spēs nodrošināt bērnu un jauniešu drošību, labsajūtu un labklājību, izmantojot uz bērnu centrētu un pierādījumiem balstītu pieeju.
6. Spēs novērtēt bērnu, jauniešu un viņu ģimeņu vajadzības, koordinēt resursus, lai atbalstītu, konsultētu un aizstāvētu viņu intereses un tiesības.
7. Spēs plānot personīgo mācīšanās un karjeras pilnveidošanas procesu, turpināt profesionālo izaugsmi, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas un prasmes, kā arī izmantojot sociālās inovācijas savā profesionālajā darbībā, lai sniegtu aktuālus, izdevīgus un kulturāli piemērotus pakalpojumus bērniem, jauniešiem un ģimenēm.
Kompetences
8. Spēs apliecināt kompetenci un izpratni par kultūras dažādību, nodrošinot pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
9. Spēs novērtēt pieejamos resursu un iestāties par labklājības sistēmas reformām, kas uzlabos pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
10. Veicinās sadarbību, atbalstot, uzlabojot un nodrošinot efektīvus pakalpojumus un aktīvi iesaistīs ģimeni, bērnus un jauniešus viņu vajadzību apmierināšanā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Study program description (16.02.2021)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Expert / Experts joint report (08.11.2021)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Studiju programmas vēsture