Pamatdati
Programmas nosaukums | Sociālais darbs ar bērniem un jauniešiem Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Sociālā labklājība |
Kopīga studiju programma ar: | Mykolas Romeris university, Lithuania; The Catholic University in Ruzomberok, Slovakia; ISCTE - Instituto Universitário de Lisboa, Portugal |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45762 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Sociālie pakalpojumi |
ISCED kods | 0921; 0923 |
ISCED nosaukums | Sociālie pakalpojumi |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Veselības zinātņu maģistra grāds sociālajā darbā |
Iegūstamā kvalifikācija | nav |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | angļu |
Licences dati
Licences numurs | 2021/08K |
---|---|
Licences datums | 10.11.2021 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 01.02.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 02.02.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Spēs izmantot teorētiskās zināšanas un praktisko darba pieredzi darbā ar ģimenēm, bērniem un jauniešiem.
2. Spēs attīstīt un novērtēt savas profesionālās zināšanas un prasmes, izveidojot personīgo apmācības sistēmu un karjeras virzību, kā arī spēs analizēt un pielietot sociālās inovācijas profesionālajā darbībā.
3. Spēs veikt atbilstošus zinātnē balstītus un lietišķos pētījumus, kā arī bērnu un jauniešu problēmu kvalitatīvu analīzi.
4. Spēs izmantot akadēmiskās zināšanas un uz pierādījumiem balstītu pieeju kā pamatu, lai veiktu profesionālo intervenci, ievērojot profesionālo sociālā darba ētikas standartu.
Prasmes
5. Spēs nodrošināt bērnu un jauniešu drošību, labsajūtu un labklājību, izmantojot uz bērnu centrētu un pierādījumiem balstītu pieeju.
6. Spēs novērtēt bērnu, jauniešu un viņu ģimeņu vajadzības, koordinēt resursus, lai atbalstītu, konsultētu un aizstāvētu viņu intereses un tiesības.
7. Spēs plānot personīgo mācīšanās un karjeras pilnveidošanas procesu, turpināt profesionālo izaugsmi, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas un prasmes, kā arī izmantojot sociālās inovācijas savā profesionālajā darbībā, lai sniegtu aktuālus, izdevīgus un kulturāli piemērotus pakalpojumus bērniem, jauniešiem un ģimenēm.
Kompetences
8. Spēs apliecināt kompetenci un izpratni par kultūras dažādību, nodrošinot pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
9. Spēs novērtēt pieejamos resursu un iestāties par labklājības sistēmas reformām, kas uzlabos pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
10. Veicinās sadarbību, atbalstot, uzlabojot un nodrošinot efektīvus pakalpojumus un aktīvi iesaistīs ģimeni, bērnus un jauniešus viņu vajadzību apmierināšanā.
1. Spēs izmantot teorētiskās zināšanas un praktisko darba pieredzi darbā ar ģimenēm, bērniem un jauniešiem.
2. Spēs attīstīt un novērtēt savas profesionālās zināšanas un prasmes, izveidojot personīgo apmācības sistēmu un karjeras virzību, kā arī spēs analizēt un pielietot sociālās inovācijas profesionālajā darbībā.
3. Spēs veikt atbilstošus zinātnē balstītus un lietišķos pētījumus, kā arī bērnu un jauniešu problēmu kvalitatīvu analīzi.
4. Spēs izmantot akadēmiskās zināšanas un uz pierādījumiem balstītu pieeju kā pamatu, lai veiktu profesionālo intervenci, ievērojot profesionālo sociālā darba ētikas standartu.
Prasmes
5. Spēs nodrošināt bērnu un jauniešu drošību, labsajūtu un labklājību, izmantojot uz bērnu centrētu un pierādījumiem balstītu pieeju.
6. Spēs novērtēt bērnu, jauniešu un viņu ģimeņu vajadzības, koordinēt resursus, lai atbalstītu, konsultētu un aizstāvētu viņu intereses un tiesības.
7. Spēs plānot personīgo mācīšanās un karjeras pilnveidošanas procesu, turpināt profesionālo izaugsmi, nepārtraukti pilnveidojot savas zināšanas un prasmes, kā arī izmantojot sociālās inovācijas savā profesionālajā darbībā, lai sniegtu aktuālus, izdevīgus un kulturāli piemērotus pakalpojumus bērniem, jauniešiem un ģimenēm.
Kompetences
8. Spēs apliecināt kompetenci un izpratni par kultūras dažādību, nodrošinot pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
9. Spēs novērtēt pieejamos resursu un iestāties par labklājības sistēmas reformām, kas uzlabos pakalpojumus bērniem un jauniešiem.
10. Veicinās sadarbību, atbalstot, uzlabojot un nodrošinot efektīvus pakalpojumus un aktīvi iesaistīs ģimeni, bērnus un jauniešus viņu vajadzību apmierināšanā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Study program description (16.02.2021) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (08.11.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture