Pamatdati
Programmas nosaukums | Datorzinātne un matemātika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 192 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors (-e) (Ph.D.) dabaszinātnēs; Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās; Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) dabaszinātnēs |
Iegūstamā kvalifikācija | --- |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04047-129 |
---|---|
Licences datums | 25.08.2021 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 23.08.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 24.08.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. izprast zinātnes nozares teoriju, pārvalda pētniecības metodoloģiju un orientējas teorētisko un pielietojamo koncepciju attīstības tendencēs;
2. izprast pētniecības virziena teorētiskās koncepcijas, pētniecības metodes, attīstības tendences;
3. izprast pētniecības organizācijas principus;
Prasmes:
4. izvirzīt hipotēzes, definēt pētījuma mērķi un uzdevumus, organizēt un veikt pētījumu izvēlētajā zinātnes nozarē;
5. izvērtēt un izvēlēties zinātniskiem pētījumiem atbilstošas metodes, patstāvīgi risināt būtiskus fundamentālo un lietišķo pētījumu uzdevumus izvēlētajā zinātnes nozarē;
6. komunicēt par savu zinātniskās darbības jomu (savu nozari) akadēmiskajā vidē un sabiedrībā kopumā, mutiski un rakstiski;
Kompetences:
7. risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus, patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, veicot kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu;
8. sniegt ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā un veidot jaunu izpratni par esošajām zināšanām un to pielietojumu praksē, īstenojot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu starptautiski citējamu publikāciju līmenī;
9. iesaistīties starptautiskajā akadēmiskajā vidē un integrēties globālajā zinātnisko pētījumu apritē;
10. paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un pilnveidot pedagoģiskā darba iemaņas.
1. izprast zinātnes nozares teoriju, pārvalda pētniecības metodoloģiju un orientējas teorētisko un pielietojamo koncepciju attīstības tendencēs;
2. izprast pētniecības virziena teorētiskās koncepcijas, pētniecības metodes, attīstības tendences;
3. izprast pētniecības organizācijas principus;
Prasmes:
4. izvirzīt hipotēzes, definēt pētījuma mērķi un uzdevumus, organizēt un veikt pētījumu izvēlētajā zinātnes nozarē;
5. izvērtēt un izvēlēties zinātniskiem pētījumiem atbilstošas metodes, patstāvīgi risināt būtiskus fundamentālo un lietišķo pētījumu uzdevumus izvēlētajā zinātnes nozarē;
6. komunicēt par savu zinātniskās darbības jomu (savu nozari) akadēmiskajā vidē un sabiedrībā kopumā, mutiski un rakstiski;
Kompetences:
7. risināt nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus, patstāvīgi izvirzīt pētījuma ideju, veicot kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu;
8. sniegt ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā un veidot jaunu izpratni par esošajām zināšanām un to pielietojumu praksē, īstenojot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu starptautiski citējamu publikāciju līmenī;
9. iesaistīties starptautiskajā akadēmiskajā vidē un integrēties globālajā zinātnisko pētījumu apritē;
10. paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un pilnveidot pedagoģiskā darba iemaņas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Study program description (26.04.2021) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (12.08.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture