Pamatdati
Programmas nosaukums | Datorzinātne un informācijas tehnoloģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 192 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās; Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) dabaszinātnēs |
Iegūstamā kvalifikācija | – |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-195 |
---|---|
Licences datums | 30.06.2021 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.11.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.11.2029 |
Studiju programmas rezultāti
• Spēj identificēt nozīmīgu un perspektīvu promocijas darba pētījuma virzienu un formulēt pētījuma
problēmas;
• Spēj izvēlēties un izmantot zinātnisko pētījumu īstenošanas metodes;
• Spēj patstāvīgi plānot un īstenot zinātniskos pētījumus un veikt kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu.
• Spēj argumentēti prezentēt un aizstāvēt pētījumu rezultātus;
• Spēj publicēt pētījumu rezultātus starptautiski atzītos zinātniskos izdevumos;
• Spēj īstenot tehnoloģiju pārneses un sabiedrības informēšanas projektus, ieviešot praksē un popularizējot jaunākos zinātnisko sasniegumus;
• Spēj sistemātiski un formālā veidā risināt sarežģītas datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas problēmas;
• Spēj īstenot zinātniskus un praktiskus eksperimentus, apstrādāt liela apjomu datus un izplatīt rezultātus atvērtos datu repozitorijos;
• Apzinās, ievēro un veicina zinātniskās ētikas principus savā zinātniskajā darbībā.
• Apakšnozarei specifiskie studiju rezultāti:
- Spēj radīt jaunas sarežģītu sistēmu modelēšanas, projektēšanas, izstrādes un optimizācijas metodes un algoritmus;
- Spēj radīt jaunas metodes un tehnoloģijas datorinženierijā, t.sk. datoru arhitektūrā, datortīklos un datorvadībā;
- Spēj radīt jaunas lietišķās matemātikas un statistikas metodes un tehnoloģijas.
problēmas;
• Spēj izvēlēties un izmantot zinātnisko pētījumu īstenošanas metodes;
• Spēj patstāvīgi plānot un īstenot zinātniskos pētījumus un veikt kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu.
• Spēj argumentēti prezentēt un aizstāvēt pētījumu rezultātus;
• Spēj publicēt pētījumu rezultātus starptautiski atzītos zinātniskos izdevumos;
• Spēj īstenot tehnoloģiju pārneses un sabiedrības informēšanas projektus, ieviešot praksē un popularizējot jaunākos zinātnisko sasniegumus;
• Spēj sistemātiski un formālā veidā risināt sarežģītas datorzinātnes un informācijas tehnoloģijas problēmas;
• Spēj īstenot zinātniskus un praktiskus eksperimentus, apstrādāt liela apjomu datus un izplatīt rezultātus atvērtos datu repozitorijos;
• Apzinās, ievēro un veicina zinātniskās ētikas principus savā zinātniskajā darbībā.
• Apakšnozarei specifiskie studiju rezultāti:
- Spēj radīt jaunas sarežģītu sistēmu modelēšanas, projektēšanas, izstrādes un optimizācijas metodes un algoritmus;
- Spēj radīt jaunas metodes un tehnoloģijas datorinženierijā, t.sk. datoru arhitektūrā, datortīklos un datorvadībā;
- Spēj radīt jaunas lietišķās matemātikas un statistikas metodes un tehnoloģijas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Study program description (19.06.2021) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (21.06.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture