Pamatdati
Programmas nosaukums | Biostatistika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Dzīvās dabas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45421 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Bioloģija |
ISCED kods | 0511 |
ISCED nosaukums | Bioloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds biostatistikā |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04055-64 |
---|---|
Licences datums | 07.04.2021 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Demonstrē zināšanas par vidējas sarežģītības statistikas teorijām un metodēm, izprot un īsteno novatoriskas statistikas pieejas
2. Iemācās plānot un veikt klīniskos un epidemioloģiskos pētījumus veselības aprūpē.
3. Skaidri mutiski un rakstiski komunicē par vienkāršām un sarežģītām statistikas idejām, statistikas metodēm un rezultātiem gan ar speciālistiem, gan arī nespeciālistiem.
4. Plāno pētījumus ar veselību saistītās jomās, izvēlas un izmanto piemērotu statistiskās analīzes programmatūru, analizē iegūtos datus.
5. Spēj patstāvīgi apgūt inovatīvas statistikas metodes.
6. Māk sadarboties ar citiem pētniekiem darba grupā pētījumu plānošanā, datu pārvaldībā un pētījumu rezultātu statistiskā analīzē un ziņošanā;
7. Izmanto statistikas metodes, lai efektīvi analizētu nestandarta problēmas, veidotu statistikas modeļus, balstoties uz veselības datiem, un interpretētu statistikas analīžu rezultātus, kas iegūti ar veselību saistītos pētījumos, izprotot pētījumu ētiskos, normatīvos un praktiskos aspektus.
8. Piedalās konsultāciju procesā par biostatistikas jautājumiem, izplata jaunas zināšanas ar veselību saistītos pētījumos, sagatavojot rakstiskas un mutiskas prezentācijas, kas balstītas uz progresīvu biostatistisko analīzi, un izmanto šos rezultātus, lai izdarītu attiecīgus secinājumus, balstoties uz datiem.
2. Iemācās plānot un veikt klīniskos un epidemioloģiskos pētījumus veselības aprūpē.
3. Skaidri mutiski un rakstiski komunicē par vienkāršām un sarežģītām statistikas idejām, statistikas metodēm un rezultātiem gan ar speciālistiem, gan arī nespeciālistiem.
4. Plāno pētījumus ar veselību saistītās jomās, izvēlas un izmanto piemērotu statistiskās analīzes programmatūru, analizē iegūtos datus.
5. Spēj patstāvīgi apgūt inovatīvas statistikas metodes.
6. Māk sadarboties ar citiem pētniekiem darba grupā pētījumu plānošanā, datu pārvaldībā un pētījumu rezultātu statistiskā analīzē un ziņošanā;
7. Izmanto statistikas metodes, lai efektīvi analizētu nestandarta problēmas, veidotu statistikas modeļus, balstoties uz veselības datiem, un interpretētu statistikas analīžu rezultātus, kas iegūti ar veselību saistītos pētījumos, izprotot pētījumu ētiskos, normatīvos un praktiskos aspektus.
8. Piedalās konsultāciju procesā par biostatistikas jautājumiem, izplata jaunas zināšanas ar veselību saistītos pētījumos, sagatavojot rakstiskas un mutiskas prezentācijas, kas balstītas uz progresīvu biostatistisko analīzi, un izmanto šos rezultātus, lai izdarītu attiecīgus secinājumus, balstoties uz datiem.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Study program description (15.09.2020) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (31.03.2021) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture