Pamatdati
Programmas nosaukumsSkolotājs
Augstskola/KoledžaDaugavpils Universitāte
Studiju virziensIzglītība un pedagoģija
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42141
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaPedagogu izglītība
ISCED kods0112; 0113; 0114
ISCED nosaukumsPedagogu izglītība
Studiju programmas apjoms (KP)240
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds pedagogu izglītībā
Iegūstamā kvalifikācijaSkolotājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene
Studiju ilgums4 gadi; 4 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs04041-102
Licences datums30.11.2020
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums29.01.2025
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš30.01.2031
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Izprot izglītības zinātņu nozares būtiskākos jēdzienus, likumsakarības un specifiku skolotāja profesionālās darbības kontekstā dažādās izglītības pakāpēs un veidos.
2. Izprot izvēlētās mācību jomas saturu, pamatkompetences un caurviju kompetences.
3. Pārzina mācību procesa mācīšanās – mācīšanas metodiku, plānošanas, īstenošanas un novērtēšanas principus.

Prasmes:
4. Izvērtē izglītojamā individuālās attīstības, mācīšanās un personības izaugsmes vajadzības, lai formulētu mācību mērķus, darbības un sasniedzamos rezultātus.
5. Izvēlas mērķu īstenošanai un sasniedzamajiem rezultātiem atbilstošu pedagoģisko pieeju, metodoloģiju, mācību līdzekļus un resursus.
6. Vērtē izglītojamā mācīšanās sniegumu un izaugsmi.
7. Sadarbojas ar izglītojamo, pedagoģiskajā procesā iesaistītajiem un nozaru speciālistiem pedagoģiskā procesa plānošanā.

Kompetence:
8. Atbildīgi plāno pedagoģisko procesu, balstoties uz izglītojamā individuālās attīstības, mācīšanās un personības izaugsmes vajadzībām, ievērojot pedagoģiskās darbības plānošanas, organizēšanas, vadīšanas principus, izglītības politikas aktualitātes, pārzinot mācību saturu un kompetences.
9. Veic pētniecisku darbību pedagoģiskā procesa uzlabošanai.
10. Patstāvīgi plāno un strukturē savu mācīšanos, pilnveido savu personību un profesionālo kompetenci, īsteno koleģiālu atbalstu, sekmējot savu un kolēģu savstarpēju tālākmācīšanos atbilstoši sabiedrības, izglītības, kultūras un zinātnes attīstībai.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (05.11.2020)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Study programme description (25.05.2020)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Commission decision (29.01.2025)Komisijas lēmumslatviešu
Studiju programmas vēsture