Pamatdati
Programmas nosaukums | Dabaszinātnes |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Dzīvās dabas zinātnes |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51421 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Bioloģija |
ISCED kods | 0511 |
ISCED nosaukums | Bioloģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 144 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors (-e) (Ph.D.) dabaszinātnēs; Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors (-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās; Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors (-e) (Ph.D.) sociālajās zinātnēs |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Nepilna laika klātiene; Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 3 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-101 |
---|---|
Licences datums | 13.10.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 19.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 20.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. izprot zinātnes nozares, apakšnozares un pētniecības virziena teoriju, izpētes metodes un orientējas teorētisko un pielietojamo koncepciju attīstības tendencēs;
2. izskaidro pētniecības organizācijas principus;
3. izprot intelektuālā īpašuma un autortiesību pamatus, Latvijas zinātnes likumdošanas pamatus, Latvijas un ES zinātnes politiku.
Prasmes:
4. gan mutiski, gan rakstiski komunicē par savu zinātniskās darbības jomu (savu nozari) akadēmiskajā vidē un sabiedrībā kopumā,
5. patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju, īsteno zinātniskus projektus, gūstot zinātnes nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus sasniegumus;
6. veic patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risina nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus fundamentālajā zinātnē, tautsaimniecībā vai pārvaldībā, patstāvīgi izvirza pētījuma ideju, plāno, strukturē un vada pētījumus un liela apjoma zinātniskus projektus, tajā skaitā starptautiskā kontekstā.
Kompetence:
7. pārzina un pārvalda pētniecības metodoloģiju un mūsdienu pētījumu metodes, patstāvīgi plāno, organizē, veic un vada pētījumus saskarē ar citām dabas zinātnēm;
8. dod ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, zināšanu robežu paplašināšanā vai veido jaunu izpratni par esošajām zināšanām un to pielietojumu praksē un risina praktiskas ievirzes profesionālus uzdevumus;
9. sniedz ieguldījumu zinātnes nozares attīstībā un integrējas globālajā zinātnisko pētījumu vidē;
10. motivēti un patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju un pilnveido pedagoģiskā darba iemaņas.
1. izprot zinātnes nozares, apakšnozares un pētniecības virziena teoriju, izpētes metodes un orientējas teorētisko un pielietojamo koncepciju attīstības tendencēs;
2. izskaidro pētniecības organizācijas principus;
3. izprot intelektuālā īpašuma un autortiesību pamatus, Latvijas zinātnes likumdošanas pamatus, Latvijas un ES zinātnes politiku.
Prasmes:
4. gan mutiski, gan rakstiski komunicē par savu zinātniskās darbības jomu (savu nozari) akadēmiskajā vidē un sabiedrībā kopumā,
5. patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju, īsteno zinātniskus projektus, gūstot zinātnes nozares starptautiskiem kritērijiem atbilstošus sasniegumus;
6. veic patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risina nozīmīgus pētnieciskus vai inovāciju uzdevumus fundamentālajā zinātnē, tautsaimniecībā vai pārvaldībā, patstāvīgi izvirza pētījuma ideju, plāno, strukturē un vada pētījumus un liela apjoma zinātniskus projektus, tajā skaitā starptautiskā kontekstā.
Kompetence:
7. pārzina un pārvalda pētniecības metodoloģiju un mūsdienu pētījumu metodes, patstāvīgi plāno, organizē, veic un vada pētījumus saskarē ar citām dabas zinātnēm;
8. dod ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, zināšanu robežu paplašināšanā vai veido jaunu izpratni par esošajām zināšanām un to pielietojumu praksē un risina praktiskas ievirzes profesionālus uzdevumus;
9. sniedz ieguldījumu zinātnes nozares attīstībā un integrējas globālajā zinātnisko pētījumu vidē;
10. motivēti un patstāvīgi paaugstina savu zinātnisko kvalifikāciju un pilnveido pedagoģiskā darba iemaņas.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (25.09.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (25.05.2020) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture