Pamatdati
| Programmas nosaukums | Adaptronika |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
| Studiju virziens | Enerģētika, elektrotehnika un elektrotehnoloģijas |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47522 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 7 |
| Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda un septītā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (profesionālā maģistra) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Enerģētika |
| ISCED kods | 0713 |
| ISCED nosaukums | Enerģētika |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 90; 120; 150 |
| Iegūstamais grāds | profesionālais maģistra grāds adaptronikā |
| Iegūstamā kvalifikācija | vadošais elektroinženieris |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
| Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi; 3 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
| Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
| Licences numurs | 04051-189 |
|---|---|
| Licences datums | 15.09.2020 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 14.09.2022 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 15.09.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas rezultāti:
• spēj projektēt, praktiski realizēt un ekspluatēt jaunas ārējiem apstākļiem adaptējamas sistēmas, izmantojot modernas elektroniskās iekārtas, pusvadītāju enerģijas pārveidotājus, piedziņas sistēmas un dažādu veidu sensorus;
• prot novērtēt vides objektu (dzīvnieku un augu valsts pārstāvju) īpatnību pielietošanas iespējas mūsdienīgu elektriski adaptīvo tehnoloģiju projektēšanai un izveidei;
• spēj izmantot datortehniku, sastādot programmas tehnoloģisko procesu automatizācijai;
• prot projektēt, izveidot un ekspluatēt jaunas datorvadības sistēmas visu tautsaimniecības nozaru elektrotehniskajām iekārtām ar enerģijas taupīšanas un racionālas izmantošanas īpatnībām;
• spēj veikt pētījumus ar zinātnisku vērtību elektrotehnikas un elektronikas un to vadības jomās, tos pamatot un analizēt rezultātus;
• prot analizēt praktiskos izaicinājumus un veikt atbilstošas teorētiskās pieejas izvērtēšanu elektrotehnisko un elektronisko iekārtu pilnveidošanas un ekspluatācijas jomā;
• prot novērtēt reflektantu/studentu zināšanu līmeni un atbilstoši realizēt zinātniski-pedagoģisko darbību.
• spēj projektēt, praktiski realizēt un ekspluatēt jaunas ārējiem apstākļiem adaptējamas sistēmas, izmantojot modernas elektroniskās iekārtas, pusvadītāju enerģijas pārveidotājus, piedziņas sistēmas un dažādu veidu sensorus;
• prot novērtēt vides objektu (dzīvnieku un augu valsts pārstāvju) īpatnību pielietošanas iespējas mūsdienīgu elektriski adaptīvo tehnoloģiju projektēšanai un izveidei;
• spēj izmantot datortehniku, sastādot programmas tehnoloģisko procesu automatizācijai;
• prot projektēt, izveidot un ekspluatēt jaunas datorvadības sistēmas visu tautsaimniecības nozaru elektrotehniskajām iekārtām ar enerģijas taupīšanas un racionālas izmantošanas īpatnībām;
• spēj veikt pētījumus ar zinātnisku vērtību elektrotehnikas un elektronikas un to vadības jomās, tos pamatot un analizēt rezultātus;
• prot analizēt praktiskos izaicinājumus un veikt atbilstošas teorētiskās pieejas izvērtēšanu elektrotehnisko un elektronisko iekārtu pilnveidošanas un ekspluatācijas jomā;
• prot novērtēt reflektantu/studentu zināšanu līmeni un atbilstoši realizēt zinātniski-pedagoģisko darbību.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Expert / Experts joint report (12.08.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
| Study programme description (05.05.2020) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
| Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture