Pamatdati
Programmas nosaukums | Adaptronika |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Enerģētika, elektrotehnika un elektrotehnoloģijas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47522 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Enerģētika |
ISCED kods | 0713 |
ISCED nosaukums | Enerģētika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60; 80; 100 |
Iegūstamais grāds | profesionālais maģistra grāds adaptronikā |
Iegūstamā kvalifikācija | vadošais elektroinženieris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi, 6 mēneši; 2 gadi; 3 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-189 |
---|---|
Licences datums | 15.09.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 14.09.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 15.09.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas rezultāti:
• spēj projektēt, praktiski realizēt un ekspluatēt jaunas ārējiem apstākļiem adaptējamas sistēmas, izmantojot modernas elektroniskās iekārtas, pusvadītāju enerģijas pārveidotājus, piedziņas sistēmas un dažādu veidu sensorus;
• prot novērtēt vides objektu (dzīvnieku un augu valsts pārstāvju) īpatnību pielietošanas iespējas mūsdienīgu elektriski adaptīvo tehnoloģiju projektēšanai un izveidei;
• spēj izmantot datortehniku, sastādot programmas tehnoloģisko procesu automatizācijai;
• prot projektēt, izveidot un ekspluatēt jaunas datorvadības sistēmas visu tautsaimniecības nozaru elektrotehniskajām iekārtām ar enerģijas taupīšanas un racionālas izmantošanas īpatnībām;
• spēj veikt pētījumus ar zinātnisku vērtību elektrotehnikas un elektronikas un to vadības jomās, tos pamatot un analizēt rezultātus;
• prot analizēt praktiskos izaicinājumus un veikt atbilstošas teorētiskās pieejas izvērtēšanu elektrotehnisko un elektronisko iekārtu pilnveidošanas un ekspluatācijas jomā;
• prot novērtēt reflektantu/studentu zināšanu līmeni un atbilstoši realizēt zinātniski-pedagoģisko darbību.
• spēj projektēt, praktiski realizēt un ekspluatēt jaunas ārējiem apstākļiem adaptējamas sistēmas, izmantojot modernas elektroniskās iekārtas, pusvadītāju enerģijas pārveidotājus, piedziņas sistēmas un dažādu veidu sensorus;
• prot novērtēt vides objektu (dzīvnieku un augu valsts pārstāvju) īpatnību pielietošanas iespējas mūsdienīgu elektriski adaptīvo tehnoloģiju projektēšanai un izveidei;
• spēj izmantot datortehniku, sastādot programmas tehnoloģisko procesu automatizācijai;
• prot projektēt, izveidot un ekspluatēt jaunas datorvadības sistēmas visu tautsaimniecības nozaru elektrotehniskajām iekārtām ar enerģijas taupīšanas un racionālas izmantošanas īpatnībām;
• spēj veikt pētījumus ar zinātnisku vērtību elektrotehnikas un elektronikas un to vadības jomās, tos pamatot un analizēt rezultātus;
• prot analizēt praktiskos izaicinājumus un veikt atbilstošas teorētiskās pieejas izvērtēšanu elektrotehnisko un elektronisko iekārtu pilnveidošanas un ekspluatācijas jomā;
• prot novērtēt reflektantu/studentu zināšanu līmeni un atbilstoši realizēt zinātniski-pedagoģisko darbību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (12.08.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (05.05.2020) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture