Pamatdati
Programmas nosaukums | Biznesa vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | sociālo zinātņu bakalaura grāds vadībā un administrēšanā |
Iegūstamā kvalifikācija | |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi; 3 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04048-97 |
---|---|
Licences datums | 07.04.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/63 |
---|---|
Akreditācijas datums | 13.10.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 14.10.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Z1. Spēj parādīt vadības zinātnes raksturīgās pamata un specializētas zināšanas un šo zināšanu kritisku izpratni, no kurām daļa zināšanu atbilst ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares augstāko sasniegumu līmenim.
Z2. Spēj parādīt vadības zinātnes svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
P1. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību.
P2. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares informāciju, problēmas un risinājumus, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
P3. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
P4. Spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
P5. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
K1. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot.
K2. Spēj pieņemt lēmumus un risināt problēmas biznesa vadības jomā.
K3. Spēj parādīt, ka izprot biznesa ētiku.
K4. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
K5. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības profesionālās jomas attīstībā.
Z2. Spēj parādīt vadības zinātnes svarīgāko jēdzienu un likumsakarību izpratni.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
P1. Spēj, izmantojot apgūtos teorētiskos pamatus un prasmes, veikt profesionālu, inovatīvu vai pētniecisku darbību.
P2. Spēj formulēt un analītiski aprakstīt ekonomikas un uzņēmējdarbības nozares informāciju, problēmas un risinājumus, tos izskaidrot un argumentēti diskutēt par tiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem.
P3. Spēj patstāvīgi strukturēt savu mācīšanos, virzīt savu un padoto tālāku mācīšanos un profesionālo pilnveidi.
P4. Spēj parādīt zinātnisku pieeju problēmu risināšanā, uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot darbu individuāli, komandā vai vadot citu cilvēku darbu.
P5. Spēj pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
K1. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot.
K2. Spēj pieņemt lēmumus un risināt problēmas biznesa vadības jomā.
K3. Spēj parādīt, ka izprot biznesa ētiku.
K4. Spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
K5. Spēj piedalīties uzņēmējdarbības profesionālās jomas attīstībā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (23.03.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (27.02.2020) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture