Pamatdati
Programmas nosaukums | Tehnoloģiju inovācijas un dizains izglītībai |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Izglītība un pedagoģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45142 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Izglītības zinātne |
ISCED kods | 0111 |
ISCED nosaukums | Izglītības zinātne |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Maģistra grāds izglītības tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04047-113 |
---|---|
Licences datums | 19.05.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 11.12.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 12.12.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. izprot izglītības zinātņu un to apakšnozaru (tajās integrējot arī citas ar cilvēka dzīvesdarbību saistītas zinātnes) attīstības tendences un pētnieciskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē starpdisciplinārā kontekstā;
2. izprot izglītības teoriju, pētījumu un pedagoģisko likumsakarību saistību ar tehnoloģiju bagātināta mācību procesa īstenošanu;
3. izprot tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu un digitālo mācību līdzekļu izstrādes un darbības principus, tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanas iespējas un riskus;
Prasmes:
4. analizē ar izglītību saistītus sabiedrības procesus, teorijas, pētniecībā iegūtos datus, izglītības politikas un tiesiskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē analogajā un digitālajā vidē;
5. plāno, īsteno, novērtē un pilnveido pedagoģisko darbību atbilstīgi dažādu izglītības mērķgrupu vajadzībām dažādos kontekstos, veidojot tehnoloģiju bagātinātu mācību vidi;
6. patstāvīgi pielieto teorijas, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību izglītības zinātnēs; izskaidro un diskutē par pētniecībā iegūtajiem rezultātiem;
7. patstāvīgi izvēlas, izmanto un izvērtē dažādas tehnoloģijas, tehnoloģiskos risinājumus, digitālos mācību līdzekļus, kombinē tos ar analogiem mācību līdzekļiem, lai sekmētu zināšanu konstruēšanas procesus tehnoloģiju bagātinātā vidē;
Kompetence:
8. patstāvīgi formulē un kritiski analizē problēmas izglītības nozarē, pamato lēmumus, pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes jaunās situācijās, izmanto digitālos risinājumus mācību procesā un veic mentordarbību tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanā;
9. integrē dažādu jomu zināšanas un prasmes lēmumu pieņemšanas procesā, dod ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības un profesionālās darbības metožu attīstībā, ievērojot ētisko atbildību par zinātnes rezultātu un profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz sabiedrību ilgtspējīgas attīstības kontekstā;
10. konceptualizē savas zināšanas un kompetences, lai atbalstītu izglītojamos jaunu zināšanu un kompetenču konstruēšanā; izstrādā un aprobē jaunus tehnoloģiskos risinājumus un integrē savas idejas mācību procesā.
1. izprot izglītības zinātņu un to apakšnozaru (tajās integrējot arī citas ar cilvēka dzīvesdarbību saistītas zinātnes) attīstības tendences un pētnieciskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē starpdisciplinārā kontekstā;
2. izprot izglītības teoriju, pētījumu un pedagoģisko likumsakarību saistību ar tehnoloģiju bagātināta mācību procesa īstenošanu;
3. izprot tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu un digitālo mācību līdzekļu izstrādes un darbības principus, tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanas iespējas un riskus;
Prasmes:
4. analizē ar izglītību saistītus sabiedrības procesus, teorijas, pētniecībā iegūtos datus, izglītības politikas un tiesiskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē analogajā un digitālajā vidē;
5. plāno, īsteno, novērtē un pilnveido pedagoģisko darbību atbilstīgi dažādu izglītības mērķgrupu vajadzībām dažādos kontekstos, veidojot tehnoloģiju bagātinātu mācību vidi;
6. patstāvīgi pielieto teorijas, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību izglītības zinātnēs; izskaidro un diskutē par pētniecībā iegūtajiem rezultātiem;
7. patstāvīgi izvēlas, izmanto un izvērtē dažādas tehnoloģijas, tehnoloģiskos risinājumus, digitālos mācību līdzekļus, kombinē tos ar analogiem mācību līdzekļiem, lai sekmētu zināšanu konstruēšanas procesus tehnoloģiju bagātinātā vidē;
Kompetence:
8. patstāvīgi formulē un kritiski analizē problēmas izglītības nozarē, pamato lēmumus, pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes jaunās situācijās, izmanto digitālos risinājumus mācību procesā un veic mentordarbību tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanā;
9. integrē dažādu jomu zināšanas un prasmes lēmumu pieņemšanas procesā, dod ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības un profesionālās darbības metožu attīstībā, ievērojot ētisko atbildību par zinātnes rezultātu un profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz sabiedrību ilgtspējīgas attīstības kontekstā;
10. konceptualizē savas zināšanas un kompetences, lai atbalstītu izglītojamos jaunu zināšanu un kompetenču konstruēšanā; izstrādā un aprobē jaunus tehnoloģiskos risinājumus un integrē savas idejas mācību procesā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (24.04.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study programme description (25.11.2019) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Commission decision (11.12.2024) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture