Pamatdati
Programmas nosaukumsTehnoloģiju inovācijas un dizains izglītībai
Augstskola/KoledžaLatvijas Universitāte
Studiju virziensIzglītība un pedagoģija
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)45142
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaIzglītības zinātne
ISCED kods0111
ISCED nosaukumsIzglītības zinātne
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsMaģistra grāds izglītības tehnoloģijās
Iegūstamā kvalifikācija-
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04047-113
Licences datums19.05.2020
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums11.12.2024
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš12.12.2030
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. izprot izglītības zinātņu un to apakšnozaru (tajās integrējot arī citas ar cilvēka dzīvesdarbību saistītas zinātnes) attīstības tendences un pētnieciskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē starpdisciplinārā kontekstā;
2. izprot izglītības teoriju, pētījumu un pedagoģisko likumsakarību saistību ar tehnoloģiju bagātināta mācību procesa īstenošanu;
3. izprot tehnoloģiju, tehnoloģisko risinājumu un digitālo mācību līdzekļu izstrādes un darbības principus, tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanas iespējas un riskus;
Prasmes:
4. analizē ar izglītību saistītus sabiedrības procesus, teorijas, pētniecībā iegūtos datus, izglītības politikas un tiesiskās aktualitātes Latvijā, Eiropā un pasaulē analogajā un digitālajā vidē;
5. plāno, īsteno, novērtē un pilnveido pedagoģisko darbību atbilstīgi dažādu izglītības mērķgrupu vajadzībām dažādos kontekstos, veidojot tehnoloģiju bagātinātu mācību vidi;
6. patstāvīgi pielieto teorijas, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu pētniecisku darbību izglītības zinātnēs; izskaidro un diskutē par pētniecībā iegūtajiem rezultātiem;
7. patstāvīgi izvēlas, izmanto un izvērtē dažādas tehnoloģijas, tehnoloģiskos risinājumus, digitālos mācību līdzekļus, kombinē tos ar analogiem mācību līdzekļiem, lai sekmētu zināšanu konstruēšanas procesus tehnoloģiju bagātinātā vidē;
Kompetence:
8. patstāvīgi formulē un kritiski analizē problēmas izglītības nozarē, pamato lēmumus, pielietojot iegūtās zināšanas un prasmes jaunās situācijās, izmanto digitālos risinājumus mācību procesā un veic mentordarbību tehnoloģiju bagātināta mācību procesa organizēšanā;
9. integrē dažādu jomu zināšanas un prasmes lēmumu pieņemšanas procesā, dod ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, pētniecības un profesionālās darbības metožu attīstībā, ievērojot ētisko atbildību par zinātnes rezultātu un profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz sabiedrību ilgtspējīgas attīstības kontekstā;
10. konceptualizē savas zināšanas un kompetences, lai atbalstītu izglītojamos jaunu zināšanu un kompetenču konstruēšanā; izstrādā un aprobē jaunus tehnoloģiskos risinājumus un integrē savas idejas mācību procesā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (24.04.2020)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Study programme description (25.11.2019)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Commission decision (11.12.2024)Komisijas lēmumslatviešu
Studiju programmas vēsture