Pamatdati
Programmas nosaukums | Skolotājs |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Izglītība un pedagoģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 44141 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Pirmā cikla augstākās izglītības programma sestā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības, pēc īsā cikla profesionālās augstākās izglītības vai pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Pirmā cikla (profesionālā kvalifikācija) augstākās izglītības studiju programma (pēc vidējās, īsā cikla vai pirmā cikla augstākās izglītības ieguves) |
Tematiskā grupa | Pedagogu izglītība |
ISCED kods | 0112; 0113; 0114 |
ISCED nosaukums | Pedagogu izglītība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 63 |
Iegūstamais grāds | - |
Iegūstamā kvalifikācija | Skolotājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-98 |
---|---|
Licences datums | 14.07.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 29.01.2025 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 30.01.2031 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. izprot izglītības zinātņu nozares būtiskākos jēdzienus un likumsakarības skolotāja profesionālās darbības kontekstos;
2. teorētiski pamato mācību procesa plānošanas, īstenošanas un novērtēšanas principus;
3. izprot savai kvalifikācijai atbilstīgās mācību jomas saturu un mācību metodiku.
Prasmes:
4. plāno iekļaujošu mācību procesu saskaņā ar skolēnu attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem mācību rezultātiem;
5. īsteno sasniedzamajiem mācīšanās rezultātiem, skolēnu individuālās attīstības vajadzībām atbilstošu un dzīves situācijām pietuvinātu mācību procesu;
6. vērtē skolēnu mācīšanās sniegumu un izaugsmi.
Kompetence
7. izmantojot dažādus informācijas avotus, iegūst, atlasa un kritiski analizē informāciju par pedagoģisko procesu, savu profesionālo darbību un skolēnu sniegumu un izaugsmi, kā arī pieņem lēmumus, rod radošus risinājumus mainīgās vai neskaidrās situācijās skolotāja profesionālajai darbībai;
8. pamatoti izvērtē, plāno un pilnveido savu profesionālo kompetenci un sadarbību ar citiem pedagogiem, ievērojot profesionālās ētikas prasības, lai mērķtiecīgi pilnveidotu pedagoģisko praksi izglītības iestādē.
1. izprot izglītības zinātņu nozares būtiskākos jēdzienus un likumsakarības skolotāja profesionālās darbības kontekstos;
2. teorētiski pamato mācību procesa plānošanas, īstenošanas un novērtēšanas principus;
3. izprot savai kvalifikācijai atbilstīgās mācību jomas saturu un mācību metodiku.
Prasmes:
4. plāno iekļaujošu mācību procesu saskaņā ar skolēnu attīstības vajadzībām un sasniedzamajiem mācību rezultātiem;
5. īsteno sasniedzamajiem mācīšanās rezultātiem, skolēnu individuālās attīstības vajadzībām atbilstošu un dzīves situācijām pietuvinātu mācību procesu;
6. vērtē skolēnu mācīšanās sniegumu un izaugsmi.
Kompetence
7. izmantojot dažādus informācijas avotus, iegūst, atlasa un kritiski analizē informāciju par pedagoģisko procesu, savu profesionālo darbību un skolēnu sniegumu un izaugsmi, kā arī pieņem lēmumus, rod radošus risinājumus mainīgās vai neskaidrās situācijās skolotāja profesionālajai darbībai;
8. pamatoti izvērtē, plāno un pilnveido savu profesionālo kompetenci un sadarbību ar citiem pedagogiem, ievērojot profesionālās ētikas prasības, lai mērķtiecīgi pilnveidotu pedagoģisko praksi izglītības iestādē.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Self-evaluation report (25.11.2019) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (19.06.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Commission decision (14.05.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
14.05.2025 | Studiju kvalitātes komisija 2025.gada 14.maijā ar lēmumu Nr.2025/26-I nolemj atļaut līdz 2025.gada 1.jūlijam turpināt un pabeigt studijas pēdējā studiju gadā studējošajiem, iegūstot grādu/profesionālo kvalifikāciju atbilstoši Studiju kvalitātes komisijas 2020.gada 1.jūlija lēmumam Nr. 2020/37-L. | Lēmums Nr.2025/26-I |