Pamatdati
Programmas nosaukums | Biznesa un finanšu procesi |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Ekonomika |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 42311 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Ekonomika |
ISCED kods | 0311 |
ISCED nosaukums | Ekonomika |
Studiju programmas apjoms (KP) | 160 |
Iegūstamais grāds | profesionālais bakalaura grāds ekonomikā |
Iegūstamā kvalifikācija | finansists vai ekonomists |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi; 5 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-96 |
---|---|
Licences datums | 07.03.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/76 |
---|---|
Akreditācijas datums | 08.12.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 09.12.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1.Pārzina un izprot aktuālākās ekonomikas teorijas, ekonomiskās attīstības likumsakarības, tautsaimniecības vidē notiekošos procesus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību, spēj tos izskaidrot, t.sk starpnozaru un starpreģionālajā aspektā.
2.Pārzina un izprot uzņēmējdarbības tiesisko regulējumu, finansista un uzņēmuma vadītāja profesijai raksturīgas ētiskās normas un ilgtspējas principus.
3.Izprot pārvaldības un citu saistīto zinātņu teorētisko, normatīvo un metodoloģisko pamatu un starpdisciplināro saikni, uzņēmējdarbības vidi un procesu vadības kontekstu un tendencēs Latvijā, Eiropā un pasaulē.
Prasmes
4. Spēj patstāvīgi atlasīt un analizēt teorētiskos informācijas avotus atbilstoši profesionālajām vajadzībām (veikt vadības vai finanšu procesu analīzi), izmantojot jaunākās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
5. Spēj izmantot mūsdienu teoriju, fundamentālās koncepcijas, metodes, līdzekļus un digitālus risinājumus lietišķo uzdevumu risināšanai finanšu un vadības jomas procesu pārvaldībā (t.sk. uzņēmuma efektīvas darbības nodrošināšanai).
6. Spēj izstrādāt pārskatus, publikācijas un prezentācijas par pētniecības rezultātiem nozarē, izvērtēt iegūto informāciju un izmantot to atbilstoši izvirzītajam mērķim (uzņēmuma pārvaldībā), argumentēti diskutēt un izskaidrot savas profesionālās darbības aspektus, sadarbojoties ar dažādām iesaistītām pusēm, ievērojot ētikas normas un izmantojot zinātnisku pieeju.
Kompetences
7. Demonstrē pielāgošanos jaunām situācijām, atvērtību pārmaiņām, gatavību darboties un spēju pieņemt lēmumus mainīgos apstākļos.
8. Spēj argumentēti diskutēt, patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas, analizēt, sistematizēt, integrēt un kritiski izvērtēt ar profesionālo darbu saistītus izaicinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību par biznesa procesu, pārvaldības nodrošināšanu, ievērojot starpdisciplināro kontekstu un balstoties uz jaunākajiem sasniegumiem ekonomikas teorijā un praksē.
9. Spēj identificēt un kritiski analizēt izaicinājumus uzņēmuma, pieņemt un pamatot lēmumus to risināšanai.
10. Spēj uzņemties atbildību, darboties un vadīt komandu, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, efektīvi plānot un organizēt savu darbu un pastāvīgi pilnveidot profesionālo kompetenci un specializāciju, sadarboties ar iesaistītajām pusēm vietējā, starpreģionālā vidē.
1.Pārzina un izprot aktuālākās ekonomikas teorijas, ekonomiskās attīstības likumsakarības, tautsaimniecības vidē notiekošos procesus un to ietekmi uz uzņēmuma darbību, spēj tos izskaidrot, t.sk starpnozaru un starpreģionālajā aspektā.
2.Pārzina un izprot uzņēmējdarbības tiesisko regulējumu, finansista un uzņēmuma vadītāja profesijai raksturīgas ētiskās normas un ilgtspējas principus.
3.Izprot pārvaldības un citu saistīto zinātņu teorētisko, normatīvo un metodoloģisko pamatu un starpdisciplināro saikni, uzņēmējdarbības vidi un procesu vadības kontekstu un tendencēs Latvijā, Eiropā un pasaulē.
Prasmes
4. Spēj patstāvīgi atlasīt un analizēt teorētiskos informācijas avotus atbilstoši profesionālajām vajadzībām (veikt vadības vai finanšu procesu analīzi), izmantojot jaunākās informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
5. Spēj izmantot mūsdienu teoriju, fundamentālās koncepcijas, metodes, līdzekļus un digitālus risinājumus lietišķo uzdevumu risināšanai finanšu un vadības jomas procesu pārvaldībā (t.sk. uzņēmuma efektīvas darbības nodrošināšanai).
6. Spēj izstrādāt pārskatus, publikācijas un prezentācijas par pētniecības rezultātiem nozarē, izvērtēt iegūto informāciju un izmantot to atbilstoši izvirzītajam mērķim (uzņēmuma pārvaldībā), argumentēti diskutēt un izskaidrot savas profesionālās darbības aspektus, sadarbojoties ar dažādām iesaistītām pusēm, ievērojot ētikas normas un izmantojot zinātnisku pieeju.
Kompetences
7. Demonstrē pielāgošanos jaunām situācijām, atvērtību pārmaiņām, gatavību darboties un spēju pieņemt lēmumus mainīgos apstākļos.
8. Spēj argumentēti diskutēt, patstāvīgi apgūt jaunas zināšanas, analizēt, sistematizēt, integrēt un kritiski izvērtēt ar profesionālo darbu saistītus izaicinājumus, uzņemties iniciatīvu un atbildību par biznesa procesu, pārvaldības nodrošināšanu, ievērojot starpdisciplināro kontekstu un balstoties uz jaunākajiem sasniegumiem ekonomikas teorijā un praksē.
9. Spēj identificēt un kritiski analizēt izaicinājumus uzņēmuma, pieņemt un pamatot lēmumus to risināšanai.
10. Spēj uzņemties atbildību, darboties un vadīt komandu, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, efektīvi plānot un organizēt savu darbu un pastāvīgi pilnveidot profesionālo kompetenci un specializāciju, sadarboties ar iesaistītajām pusēm vietējā, starpreģionālā vidē.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (23.03.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (28.10.2019) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture