Pamatdati
| Programmas nosaukums | Vides inženierija |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
| Studiju virziens | Vides aizsardzība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51529 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 8 |
| Izglītības programmas veids | Trešā cikla augstākās izglītības programma zinātnes doktora grāda ieguvei, īstenojama pēc otrā cikla augstākās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Trešā cikla (zinātnes doktora) studiju programma |
| Tematiskā grupa | Vides inženierzinātnes |
| ISCED kods | 0712 |
| ISCED nosaukums | Vides inženierzinātnes |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 288 |
| Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās |
| Iegūstamā kvalifikācija | - |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
| Studiju ilgums | 4 gadi |
| Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
| Licences numurs | 04051-183 |
|---|---|
| Licences datums | 27.04.2020 |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | 2022/15 |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 30.03.2022 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 31.03.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolvents:
- spēj veikt patstāvīgu, kritisku analīzi un sintēzi, nosakot cēloņsakarības, sniedzot izvērtēšanu, risinot nozīmīgus pētniecības uzdevumus un attīstot inovatīvus risinājumus vides inženierijas un enerģētikas, kā arī ar to saistītās starpdisciplinārās jomās;
- sniedz ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā vai dod jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē;
- spēj veiksmīgi pieteikt, plānot, strukturēt, vadīt un noslēgt liela apjoma zinātniskos pētījumus, tostarp starptautiskā kontekstā, vides inženierijas un enerģētikas nozarē un ar to saistītajās nozarēs;
- spēj īstenot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, kā arī prezentēt šo projektu sasniegumus zinātniskai (augsta līmeņa starptautiski citējamas zinātniskās publikācijas, dalība zinātniskajās konferencēs) un profesionālai kopienai;
- spēj izstrādāt, aprobēt un ieviest jaunas pētījumu metodes ietekmes uz vidi un klimata pārmaiņām mazināšanai;
- demonstrē vērā ņemamu autoritāti un uzņemas atbildību par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
- spēj vadīt un īstenot akadēmisko procesu (studiju kursu izstrāde, vadīšana, novērtēšana);
- spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes.
- spēj veikt patstāvīgu, kritisku analīzi un sintēzi, nosakot cēloņsakarības, sniedzot izvērtēšanu, risinot nozīmīgus pētniecības uzdevumus un attīstot inovatīvus risinājumus vides inženierijas un enerģētikas, kā arī ar to saistītās starpdisciplinārās jomās;
- sniedz ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā vai dod jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē;
- spēj veiksmīgi pieteikt, plānot, strukturēt, vadīt un noslēgt liela apjoma zinātniskos pētījumus, tostarp starptautiskā kontekstā, vides inženierijas un enerģētikas nozarē un ar to saistītajās nozarēs;
- spēj īstenot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, kā arī prezentēt šo projektu sasniegumus zinātniskai (augsta līmeņa starptautiski citējamas zinātniskās publikācijas, dalība zinātniskajās konferencēs) un profesionālai kopienai;
- spēj izstrādāt, aprobēt un ieviest jaunas pētījumu metodes ietekmes uz vidi un klimata pārmaiņām mazināšanai;
- demonstrē vērā ņemamu autoritāti un uzņemas atbildību par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
- spēj vadīt un īstenot akadēmisko procesu (studiju kursu izstrāde, vadīšana, novērtēšana);
- spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Expert / Experts joint report (08.04.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
| Study programme description (18.12.2019) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
| Commission decision (29.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture