Pamatdati
Programmas nosaukums | Vides inženierija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Vides aizsardzība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 51529 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 8 |
Izglītības programmas veids | Doktora studijas (doktora grāds), īstenojamas pēc maģistra vai profesionālā maģistra grāda ieguves vai kā turpinājums izglītības programmai ar kodu 49. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Doktora studiju programma |
Tematiskā grupa | Vides inženierzinātnes |
ISCED kods | 0712 |
ISCED nosaukums | Vides inženierzinātnes |
Studiju programmas apjoms (KP) | 192 |
Iegūstamais grāds | Zinātnes doktora grāds zinātnes doktors(-e) (Ph.D.) inženierzinātnēs un tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 4 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-183 |
---|---|
Licences datums | 27.04.2020 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2022/15 |
---|---|
Akreditācijas datums | 30.03.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 31.03.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas absolvents:
- spēj veikt patstāvīgu, kritisku analīzi un sintēzi, nosakot cēloņsakarības, sniedzot izvērtēšanu, risinot nozīmīgus pētniecības uzdevumus un attīstot inovatīvus risinājumus vides inženierijas un enerģētikas, kā arī ar to saistītās starpdisciplinārās jomās;
- sniedz ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā vai dod jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē;
- spēj veiksmīgi pieteikt, plānot, strukturēt, vadīt un noslēgt liela apjoma zinātniskos pētījumus, tostarp starptautiskā kontekstā, vides inženierijas un enerģētikas nozarē un ar to saistītajās nozarēs;
- spēj īstenot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, kā arī prezentēt šo projektu sasniegumus zinātniskai (augsta līmeņa starptautiski citējamas zinātniskās publikācijas, dalība zinātniskajās konferencēs) un profesionālai kopienai;
- spēj izstrādāt, aprobēt un ieviest jaunas pētījumu metodes ietekmes uz vidi un klimata pārmaiņām mazināšanai;
- demonstrē vērā ņemamu autoritāti un uzņemas atbildību par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
- spēj vadīt un īstenot akadēmisko procesu (studiju kursu izstrāde, vadīšana, novērtēšana);
- spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes.
- spēj veikt patstāvīgu, kritisku analīzi un sintēzi, nosakot cēloņsakarības, sniedzot izvērtēšanu, risinot nozīmīgus pētniecības uzdevumus un attīstot inovatīvus risinājumus vides inženierijas un enerģētikas, kā arī ar to saistītās starpdisciplinārās jomās;
- sniedz ieguldījumu zināšanu robežu paplašināšanā vai dod jaunu izpratni esošām zināšanām un to lietošanai praksē;
- spēj veiksmīgi pieteikt, plānot, strukturēt, vadīt un noslēgt liela apjoma zinātniskos pētījumus, tostarp starptautiskā kontekstā, vides inženierijas un enerģētikas nozarē un ar to saistītajās nozarēs;
- spēj īstenot būtiska apjoma oriģinālu pētījumu, kā arī prezentēt šo projektu sasniegumus zinātniskai (augsta līmeņa starptautiski citējamas zinātniskās publikācijas, dalība zinātniskajās konferencēs) un profesionālai kopienai;
- spēj izstrādāt, aprobēt un ieviest jaunas pētījumu metodes ietekmes uz vidi un klimata pārmaiņām mazināšanai;
- demonstrē vērā ņemamu autoritāti un uzņemas atbildību par savas pētnieciskās darbības ētiskajiem aspektiem;
- spēj vadīt un īstenot akadēmisko procesu (studiju kursu izstrāde, vadīšana, novērtēšana);
- spēj patstāvīgi paaugstināt savu zinātnisko kvalifikāciju un vadīt pētnieciskus vai attīstības uzdevumus uzņēmumos, iestādēs un organizācijās, kur nepieciešamas plašas pētnieciskas zināšanas un prasmes.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (08.04.2020) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (18.12.2019) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture