Pamatdati
Programmas nosaukums | Psiholoģija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Psiholoģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47313 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda un septītā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (profesionālā maģistra) studiju programma |
Tematiskā grupa | Psiholoģija |
ISCED kods | 0313 |
ISCED nosaukums | Psiholoģija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120; 90 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds psiholoģijā |
Iegūstamā kvalifikācija | Psihologs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04041-95 |
---|---|
Licences datums | 18.12.2019 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 06.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 07.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratni par jaunākajām teorētiskajām atziņām psiholoģijā un to radošas izmantošanas iespējām profesionālajā praksē.
2. Izprot un definē psihologa profesionālās darbības mērķus, uzdevumus, principus un kompetences robežas.
3. Pārzina un izprot psihologa darbības tiesisko regulējumu un ētiskās normas.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi izmantot psiholoģijas zinātnes teorijas un metodes pētnieciskajā un profesionālajā darbībā.
5. Prot diskutēt par psiholoģijas zinātnes nozares un profesionālās jomas aspektiem ar citiem speciālistiem un radniecīgu profesiju pārstāvjiem.
6. Prot patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un uzņemties atbildību par sava darba rezultātiem.
Kompetence:
7. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt zinātniskas un profesionālas problēmas.
8. Spēj integrēt psiholoģijai radniecisko jomu zināšanas profesionālajā darbībā.
9. Spēj sniegt ieguldījumu jaunu zināšanu un profesionālās darbības metožu izveidē.
1. Demonstrē padziļinātas zināšanas un izpratni par jaunākajām teorētiskajām atziņām psiholoģijā un to radošas izmantošanas iespējām profesionālajā praksē.
2. Izprot un definē psihologa profesionālās darbības mērķus, uzdevumus, principus un kompetences robežas.
3. Pārzina un izprot psihologa darbības tiesisko regulējumu un ētiskās normas.
Prasmes:
4. Prot patstāvīgi izmantot psiholoģijas zinātnes teorijas un metodes pētnieciskajā un profesionālajā darbībā.
5. Prot diskutēt par psiholoģijas zinātnes nozares un profesionālās jomas aspektiem ar citiem speciālistiem un radniecīgu profesiju pārstāvjiem.
6. Prot patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un uzņemties atbildību par sava darba rezultātiem.
Kompetence:
7. Spēj patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt zinātniskas un profesionālas problēmas.
8. Spēj integrēt psiholoģijai radniecisko jomu zināšanas profesionālajā darbībā.
9. Spēj sniegt ieguldījumu jaunu zināšanu un profesionālās darbības metožu izveidē.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (25.11.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study programme description (09.10.2019) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Commission decision (04.06.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture