Pamatdati
Programmas nosaukums | Sporta treneris |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Sports |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41813 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Sports |
ISCED kods | 1014 |
ISCED nosaukums | Sports |
Studiju programmas apjoms (KP) | 123 |
Iegūstamais grāds | - |
Iegūstamā kvalifikācija | Sporta treneris |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 5 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04047-108 |
---|---|
Licences datums | 23.04.2019 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 23.10.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 24.10.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Izprot sporta nozares terminoloģiju, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas un saskata to pielietošanas iespējas profesionālajā darbībā;
2. Raksturo sporta treniņu metodes un tehnoloģijas, pamato to izvēli un pielietojumu praksē.
3. Izprot tiesiskos un sporta nozares konceptuālos principus sporta trenera profesionālās darbības jomā.
4. Raksturo sporta trenera darba pienākumus un tiesības.
Prasmes:
5. Pamato un izvēlas sporta trenera praksē piemērotākās tehnoloģijas, metodes un paņēmienus sporta treniņu programmu un plānu izstrādē un novērtēšanā.
6. Analizē un novērtē mērķgrupas individuālās īpatnības un spējas, atbilstīgi novērtējumam plāno un organizē sporta treniņu procesu.
7. Komunicē par savu profesionālo darbību ar klientiem, kolēģiem, nozares profesionāļiem un plašāku sabiedrību.
Kompetence:
8. Formulē un analizē praktiskās problēmas sporta trenera darbā, atlasa nepieciešamo informāciju un, ievērojot profesionālās ētikas pamatprasības, izmanto to skaidri definētu problēmu risināšanai sporta treniņu plānošanā, organizēšanā un novērtēšanā.
9. Plāno, organizē, vada un izvērtē treniņu procesu noteiktā sporta veidā, pielietojot atbilstošas metodes un ņemot vērā mērķgrupas individuālās vajadzības un spējas sporta treniņu procesā.
10. Veic konsultatīvo un izglītojošo darbu sporta treniņa procesā, apliecinot un veicinot pozitīvu un aktīvu attieksmi pret sportu un fiziskajām aktivitātēm.
1. Izprot sporta nozares terminoloģiju, teorijas, likumsakarības un tehnoloģijas un saskata to pielietošanas iespējas profesionālajā darbībā;
2. Raksturo sporta treniņu metodes un tehnoloģijas, pamato to izvēli un pielietojumu praksē.
3. Izprot tiesiskos un sporta nozares konceptuālos principus sporta trenera profesionālās darbības jomā.
4. Raksturo sporta trenera darba pienākumus un tiesības.
Prasmes:
5. Pamato un izvēlas sporta trenera praksē piemērotākās tehnoloģijas, metodes un paņēmienus sporta treniņu programmu un plānu izstrādē un novērtēšanā.
6. Analizē un novērtē mērķgrupas individuālās īpatnības un spējas, atbilstīgi novērtējumam plāno un organizē sporta treniņu procesu.
7. Komunicē par savu profesionālo darbību ar klientiem, kolēģiem, nozares profesionāļiem un plašāku sabiedrību.
Kompetence:
8. Formulē un analizē praktiskās problēmas sporta trenera darbā, atlasa nepieciešamo informāciju un, ievērojot profesionālās ētikas pamatprasības, izmanto to skaidri definētu problēmu risināšanai sporta treniņu plānošanā, organizēšanā un novērtēšanā.
9. Plāno, organizē, vada un izvērtē treniņu procesu noteiktā sporta veidā, pielietojot atbilstošas metodes un ņemot vērā mērķgrupas individuālās vajadzības un spējas sporta treniņu procesā.
10. Veic konsultatīvo un izglītojošo darbu sporta treniņa procesā, apliecinot un veicinot pozitīvu un aktīvu attieksmi pret sportu un fiziskajām aktivitātēm.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (29.03.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (20.12.2018) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture