Pamatdati
Programmas nosaukums | Sports, tehnoloģijas un sabiedrības veselība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Sports |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43813 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Sports |
ISCED kods | 1014 |
ISCED nosaukums | Sports |
Studiju programmas apjoms (KP) | 180 |
Iegūstamais grāds | Bakalaura grāds sporta zinātnē |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04047-110 |
---|---|
Licences datums | 21.06.2019 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 23.10.2024 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 24.10.2030 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
1. Izprot sporta zinātnes nozares svarīgākos jēdzienus un likumsakarības, sportisko aktivitāšu nozīmi mūsdienās dažādās sabiedrības vecuma un spēju grupās un vēsturiskā perspektīvā;
2. Izskaidro sporta nozari ietekmējošus sociālekonomiskos aspektus un sporta politiku veidojošos faktorus, parāda izpratni par zinātniskajām kategorijām, teorijām, identificē pētniecības virzienus;
3. Analizē dažādu zinātnes nozaru mijsakarības un to saistību ar sporta zinātni;
4. Raksturo fiziskās sagatavotības novērtēšanas metodes, testu veidus, izprot IKT piemērošanas iespējas fiziskās sagatavotības novērtēšanā, kā arī identificē sporta traumu cēloņus un nosaka profilakses pasākumus.
Prasmes:
5. Izvērtē cilvēka fizisko attīstību, organisma funkcionālās spējas, darbaspējas un fiziskās sagatavotības līmeni, dozē fizisko slodzi atbilstoši organisma spējām un veselības stāvoklim, izmantojot sporta tehnoloģijas;
6. Plāno un īsteno sporta darbu dažādos līmeņos, ievērojot normatīvo aktu prasības;
7. Meklē zinātnisko literatūru datubāzēs un analizē informāciju, veic zinātniskos pētījumus sporta zinātnē, sadarbojas ar sporta nozares praktiķiem un pētniekiem, risinot nozarē aktuālas problēmas;
8. Uzstājas auditorijas priekšā, argumentēti izsaka viedokli, sagatavo un prezentē informāciju par sporta zinātnē un praksē aktuāliem jautājumiem, izprot klienta intereses.
Kompetence:
9. Patstāvīgi strukturē savu mācīšanos, virza savu un padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
10. Izvērtē savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, sabiedrības veselību un veicina un popularizē sporta attīstību, mijsakarībā ar citām zinātnes nozarēm un izstrādā inovatīvus un datos pamatotus risinājumus sporta zinātnes un profesionālās jomas attīstībai.
1. Izprot sporta zinātnes nozares svarīgākos jēdzienus un likumsakarības, sportisko aktivitāšu nozīmi mūsdienās dažādās sabiedrības vecuma un spēju grupās un vēsturiskā perspektīvā;
2. Izskaidro sporta nozari ietekmējošus sociālekonomiskos aspektus un sporta politiku veidojošos faktorus, parāda izpratni par zinātniskajām kategorijām, teorijām, identificē pētniecības virzienus;
3. Analizē dažādu zinātnes nozaru mijsakarības un to saistību ar sporta zinātni;
4. Raksturo fiziskās sagatavotības novērtēšanas metodes, testu veidus, izprot IKT piemērošanas iespējas fiziskās sagatavotības novērtēšanā, kā arī identificē sporta traumu cēloņus un nosaka profilakses pasākumus.
Prasmes:
5. Izvērtē cilvēka fizisko attīstību, organisma funkcionālās spējas, darbaspējas un fiziskās sagatavotības līmeni, dozē fizisko slodzi atbilstoši organisma spējām un veselības stāvoklim, izmantojot sporta tehnoloģijas;
6. Plāno un īsteno sporta darbu dažādos līmeņos, ievērojot normatīvo aktu prasības;
7. Meklē zinātnisko literatūru datubāzēs un analizē informāciju, veic zinātniskos pētījumus sporta zinātnē, sadarbojas ar sporta nozares praktiķiem un pētniekiem, risinot nozarē aktuālas problēmas;
8. Uzstājas auditorijas priekšā, argumentēti izsaka viedokli, sagatavo un prezentē informāciju par sporta zinātnē un praksē aktuāliem jautājumiem, izprot klienta intereses.
Kompetence:
9. Patstāvīgi strukturē savu mācīšanos, virza savu un padoto tālāko izglītību un profesionālo pilnveidi;
10. Izvērtē savas profesionālās darbības ietekmi uz sabiedrību, sabiedrības veselību un veicina un popularizē sporta attīstību, mijsakarībā ar citām zinātnes nozarēm un izstrādā inovatīvus un datos pamatotus risinājumus sporta zinātnes un profesionālās jomas attīstībai.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (10.04.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (20.12.2018) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture