Pamatdati
Programmas nosaukums | Ķīmija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Universitāte |
Studiju virziens | Ķīmija, ķīmijas tehnoloģijas un biotehnoloģija |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43441 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Ķīmija |
ISCED kods | 0531 |
ISCED nosaukums | Ķīmija |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu bakalaura grāds ķīmijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.10.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.10.2029 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas
1. Demonstrē pamata un specializētas zināšanas un kritisku izpratni neorganiskajā, organiskajā, fizikālajā, analītiskajā un bioloģiskajā ķīmijā un izvēlētajos ķīmijas speciālajos kursos, kā arī izmantot atbilstošas matemātikas, fizikas un bioloģijas zināšanas un prasmes.
2. Izprot ķīmijas svarīgākos jēdzienus un likumsakarības un demonstrē zināšanas par augstākajiem ķīmijas sasniegumiem un ilgtspēju.
Prasmes
3. Spēj, izmantojot apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmes, veikt praktisko un pētniecisko darbību ķīmijā, plānot eksperimentus, veikt sintēzes, mērījumus un izvērtēt rezultātus.
4. Spēj analizēt koncepcijas, veikt dažādus aprēķinus, risināt praktiskus uzdevumus, pielietot informācijas tehnoloģiju prasmes datu atlasē, apstrādē un apkopošanā.
5. Prezentē savus rezultātus (rakstiski un mutiski) un argumentēti diskutē ar speciālistiem vai nespeciālistiem par ķīmijas problēmām un to risinājumiem.
6. Patstāvīgi strukturē savu mācīšanos un izprot tālākizglītības un profesionālās pilnveides nozīmi ķīmiķa profesijā.
7. Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veikt darbu individuāli, sadarbojoties komandā vai vadot komandu, kā arī adaptēties jaunos apstākļos un pieņemt atbilstošus lēmumus.
Kompetences
8. Spēj patstāvīgi atlasīt un izvērtēt zinātnisko informāciju un radoši un kompleksi risinātu ķīmijas problēmas un pieņemtu zinātniski pamatotus lēmumus, veicinot ķīmijas jomas attīstību.
9. Ievēro profesionālās ētikas principus un spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
1. Demonstrē pamata un specializētas zināšanas un kritisku izpratni neorganiskajā, organiskajā, fizikālajā, analītiskajā un bioloģiskajā ķīmijā un izvēlētajos ķīmijas speciālajos kursos, kā arī izmantot atbilstošas matemātikas, fizikas un bioloģijas zināšanas un prasmes.
2. Izprot ķīmijas svarīgākos jēdzienus un likumsakarības un demonstrē zināšanas par augstākajiem ķīmijas sasniegumiem un ilgtspēju.
Prasmes
3. Spēj, izmantojot apgūtās teorētiskās zināšanas un prasmes, veikt praktisko un pētniecisko darbību ķīmijā, plānot eksperimentus, veikt sintēzes, mērījumus un izvērtēt rezultātus.
4. Spēj analizēt koncepcijas, veikt dažādus aprēķinus, risināt praktiskus uzdevumus, pielietot informācijas tehnoloģiju prasmes datu atlasē, apstrādē un apkopošanā.
5. Prezentē savus rezultātus (rakstiski un mutiski) un argumentēti diskutē ar speciālistiem vai nespeciālistiem par ķīmijas problēmām un to risinājumiem.
6. Patstāvīgi strukturē savu mācīšanos un izprot tālākizglītības un profesionālās pilnveides nozīmi ķīmiķa profesijā.
7. Spēj uzņemties atbildību un iniciatīvu, veikt darbu individuāli, sadarbojoties komandā vai vadot komandu, kā arī adaptēties jaunos apstākļos un pieņemt atbilstošus lēmumus.
Kompetences
8. Spēj patstāvīgi atlasīt un izvērtēt zinātnisko informāciju un radoši un kompleksi risinātu ķīmijas problēmas un pieņemtu zinātniski pamatotus lēmumus, veicinot ķīmijas jomas attīstību.
9. Ievēro profesionālās ētikas principus un spēj izvērtēt savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture