Pamatdati
Programmas nosaukums | Būvniecība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte |
Studiju virziens | Arhitektūra un būvniecība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47582 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā cikla augstākās izglītības programma maģistra grāda un septītā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc pirmā cikla augstākās izglītības ieguves |
Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Otrā cikla (profesionālā maģistra) studiju programma |
Tematiskā grupa | Būvniecība un civilā celtniecība |
ISCED kods | 0732 |
ISCED nosaukums | Būvniecība un civilā celtniecība |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds būvniecībā |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 1 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04056-86 |
---|---|
Licences datums | 15.05.2015 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 26.10.2022 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 27.10.2028 |
Studiju programmas rezultāti
Zināšanas:
• spēj parādīt atbilstošas zināšanas un izpratni par attiecīgo būvniecības jomu, tajā skaitā, darbojoties dažādu būvniecības jomu saskarē;
• spēj labi orientēties būvniecības un vispārējas tehniskās informācijas avotos.
Prasmes:
• spēj patstāvīgi izmantot apgūtās teorētiskās zināšanas, lai veiktu pētniecības un profesionālo darbu;
• spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par aktuāliem būvniecības nozares profesionālajiem aspektiem.
• spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, veikt pētniecības darbu un inovācijas, lai risinātu būvniecības jomu tehniskās un organizatoriskās problēmas.
Kompetences:
• spēj kompetenti formulēt un kritiski analizēt ar būvniecības jomām saistītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus un uzņemties atbildību;
• spēj integrēt ar būvniecību saskarīgu jomu zināšanas, dodot ieguldījumu jaunu profesionālo zināšanu radīšanā un profesionālās darbības metožu attīstībā;
• spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
• spēj parādīt atbilstošas zināšanas un izpratni par attiecīgo būvniecības jomu, tajā skaitā, darbojoties dažādu būvniecības jomu saskarē;
• spēj labi orientēties būvniecības un vispārējas tehniskās informācijas avotos.
Prasmes:
• spēj patstāvīgi izmantot apgūtās teorētiskās zināšanas, lai veiktu pētniecības un profesionālo darbu;
• spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par aktuāliem būvniecības nozares profesionālajiem aspektiem.
• spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi un specializāciju, veikt pētniecības darbu un inovācijas, lai risinātu būvniecības jomu tehniskās un organizatoriskās problēmas.
Kompetences:
• spēj kompetenti formulēt un kritiski analizēt ar būvniecības jomām saistītas profesionālas problēmas, pamatot lēmumus un uzņemties atbildību;
• spēj integrēt ar būvniecību saskarīgu jomu zināšanas, dodot ieguldījumu jaunu profesionālo zināšanu radīšanā un profesionālās darbības metožu attīstībā;
• spēj parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (25.02.2022) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report (18.07.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report (18.07.2022) | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Commission decision (08.01.2025) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture