Pamatdati
Programmas nosaukums | Sabiedrības un organizāciju vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Daugavpils Universitāte |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-100 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds sabiedrības pārvaldē |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs; - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/32 |
---|---|
Akreditācijas datums | 04.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 05.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju laikā studējošie apgūst noteiktas zināšanas, prasmes un veido kompetenci sabiedrības un organizācijas vadības jomā.
Zināšanas:
• apzinās ilgtspējīgas attīstības koncepciju kā pamatu sabiedrības un organizāciju pārvaldībai, identificējot un strukturējot sabiedrībai atbilstošas problēmas un izprotot mijiedarbību starp ekonomisko, sociālo un kultūras vidi;
• pārzina LR un ES sabiedrības pārvaldības normatīvos aktus un institucionālo sistēmu, organizācijas administratīvos vadības principus un pārvaldības kvalitātes novērtēšanas metodes (saskaņā ar LR un ES normatīvajos aktos noteiktiem pārvaldības kvalitātes parametriem un indikatoriem);
• izprot vadības un tās pamatfunkciju (plānošanas, organizēšanas, personāllietu kārtošanas, motivēšanas un kontroles), savstarpējo saistību un daudzveidību; parāda padziļinātas zināšanas ražošanas/pakalpojumu, vadības informācijas sistēmu, karjeras, mārketinga, finanšu vadīšanā; darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jautājumos;
• pārzina vadības zinātnei atbilstošās pētnieciskās metodes un datu matemātiskās analīzes metodes un izmanto tās sabiedrības un organizācijas pārvaldībai nepieciešamās informācijas iegūšanai, kritiski vērtējot savu darbību atbilstoši konkrētām situācijām.
Prasmes:
• pielieto studiju laikā iegūtās praktiskās iemaņas un teorētiskās zināšanas lēmumu izstrādē un pieņemšanā, strukturējot problēmas, un pieņemot lēmumus vietēja un globāla mēroga problēmjautājumu risināšanā;
• izmantojot IT rīkus, organizē kvalitātes vadības kontroli, sagatavo pārskatus, prognozē un modelē nākotnes situācijas, t.sk. karjeras vadību;
• demonstrē kritisku izpratni un respektējošu attieksmi par pārvaldības kontekstu, izstrādā un ievieš sabiedrības un organizāciju vadības attīstību veicinošus projektus, respektējot dažādību un sociālo taisnīgumu kā vadības ilgtspējīgas attīstības un cilvēku labklājības pamatelementu;
• spēj strādāt komandā/grupā, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, plānot un organizēt savu un struktūrvienības darbību, sadarbojas ar ārējiem partneriem.
Kompetences:
• spēj izmantot zināšanas un prasmes, lai apliecinātu profesionālu pieeju savam darbam un kompetencei sabiedrības un organizāciju vadības jautājumos;
• demonstrē pielāgošanos dažādām situācijām, atvērtību pārmaiņām un gatavību darboties iepriekš neparedzētos un mainīgos apstākļos;
• apzinās savu profesionālo, kultūras un garīgo identitāti un demonstrē kritisku izpratni un mērķtiecīgu rīcību, lai kļūtu par profesionālu iestāžu vadītāju, nemitīgi pilnveidojot karjeru, un veicot savas profesionālās darbības pašizvērtēšanu.
Zināšanas:
• apzinās ilgtspējīgas attīstības koncepciju kā pamatu sabiedrības un organizāciju pārvaldībai, identificējot un strukturējot sabiedrībai atbilstošas problēmas un izprotot mijiedarbību starp ekonomisko, sociālo un kultūras vidi;
• pārzina LR un ES sabiedrības pārvaldības normatīvos aktus un institucionālo sistēmu, organizācijas administratīvos vadības principus un pārvaldības kvalitātes novērtēšanas metodes (saskaņā ar LR un ES normatīvajos aktos noteiktiem pārvaldības kvalitātes parametriem un indikatoriem);
• izprot vadības un tās pamatfunkciju (plānošanas, organizēšanas, personāllietu kārtošanas, motivēšanas un kontroles), savstarpējo saistību un daudzveidību; parāda padziļinātas zināšanas ražošanas/pakalpojumu, vadības informācijas sistēmu, karjeras, mārketinga, finanšu vadīšanā; darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jautājumos;
• pārzina vadības zinātnei atbilstošās pētnieciskās metodes un datu matemātiskās analīzes metodes un izmanto tās sabiedrības un organizācijas pārvaldībai nepieciešamās informācijas iegūšanai, kritiski vērtējot savu darbību atbilstoši konkrētām situācijām.
Prasmes:
• pielieto studiju laikā iegūtās praktiskās iemaņas un teorētiskās zināšanas lēmumu izstrādē un pieņemšanā, strukturējot problēmas, un pieņemot lēmumus vietēja un globāla mēroga problēmjautājumu risināšanā;
• izmantojot IT rīkus, organizē kvalitātes vadības kontroli, sagatavo pārskatus, prognozē un modelē nākotnes situācijas, t.sk. karjeras vadību;
• demonstrē kritisku izpratni un respektējošu attieksmi par pārvaldības kontekstu, izstrādā un ievieš sabiedrības un organizāciju vadības attīstību veicinošus projektus, respektējot dažādību un sociālo taisnīgumu kā vadības ilgtspējīgas attīstības un cilvēku labklājības pamatelementu;
• spēj strādāt komandā/grupā, deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, plānot un organizēt savu un struktūrvienības darbību, sadarbojas ar ārējiem partneriem.
Kompetences:
• spēj izmantot zināšanas un prasmes, lai apliecinātu profesionālu pieeju savam darbam un kompetencei sabiedrības un organizāciju vadības jautājumos;
• demonstrē pielāgošanos dažādām situācijām, atvērtību pārmaiņām un gatavību darboties iepriekš neparedzētos un mainīgos apstākļos;
• apzinās savu profesionālo, kultūras un garīgo identitāti un demonstrē kritisku izpratni un mērķtiecīgu rīcību, lai kļūtu par profesionālu iestāžu vadītāju, nemitīgi pilnveidojot karjeru, un veicot savas profesionālās darbības pašizvērtēšanu.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture