Pamatdati
Programmas nosaukums | Virtuālā realitāte un viedās tehnoloģijas |
---|---|
Augstskola/Koledža | Vidzemes Augstskola |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45483 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
ISCED kods | 0612 |
ISCED nosaukums | Datorsistēmas, datubāzes un datortīkli |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Maģistra grāds virtuālās realitātes un viedajās tehnoloģijās |
Iegūstamā kvalifikācija | - |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 2 gadi |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04031-23 |
---|---|
Licences datums | 30.05.2018 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.10.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.10.2029 |
Studiju programmas rezultāti
1. Padziļināti izprot papildinātās realitātes darbības principus, kas ietver telpisko ģeometriju, datorredzības algoritmus, kā arī mašīnmācīšanos un neironu tīklu pamatus; Spēj izmantot šīs zināšanas pētniecībā un spēj izstrādāt inovatīvos risinājumos, kas saistīti ar papildināto realitāti;
2. Spēj veikt programmēšanas uzdevumus un autorēšanas aktivitātes, kas ietver trīs-dimensiju satura pārvaldību tīmekļa vietnēs un neatkarīgās platformās, izmantojot augsta līmeņa programmēšanas valodas, spēļu dziņus, speciālās bibliotēkas un standartus;
3. Spēj īstenot dažādu pieeju trīs-dimensiju datormodelēšanu, ietverot animāciju aprakstīšanu un procesu automatizāciju, kā arī realizēt dažāda satura sintēzi un mijiedarbību;
4. Spēj veikt virtuālās un papildinātās realitātes projektu plānošanu un ieviešanu, realizējot jaunas idejas, kas nesatur tipveida risinājumus;
5. Spēj konstruēt jauno sistēmu fizisko struktūru, kā pamatā ir padziļinātas zināšanas specifisku virtuālās un papildinātās realitātes iekārtu tehnoloģijās, tehniskajos parametros, veiktspējas rādītājos, savietojamības jautājumos un atbalstītajās platformās;
6. Spēj izstrādāt programmas risinājuma saturu, integrējot paša izstrādātus scenārijus interaktīvos režīmos, kā pamatā izmantotas intelektuālo spēļu pieejas un spēļu mehānika;
7. Ņem vērā un respektēt lietotāja pieredzes aspektus un integrēt tos izstrādātajās platformās un virtuālās un papildinātās realitātes pielietojumos;
8. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par virtuālās un papildinātās realitātes darbības principiem un tehnoloģijām gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
9. Spēj nodrošināt virtuālās un papildinātās realitātes risinājumu ilgtspējīgu attīstību un izmantošanu caur sekmīgu un mūsdienīgām pieejām balstītu projekta vadību, komandas darbu, rezultātu apriti un publicitāti gan profesionālajā, gan zinātniskajā vidē.
2. Spēj veikt programmēšanas uzdevumus un autorēšanas aktivitātes, kas ietver trīs-dimensiju satura pārvaldību tīmekļa vietnēs un neatkarīgās platformās, izmantojot augsta līmeņa programmēšanas valodas, spēļu dziņus, speciālās bibliotēkas un standartus;
3. Spēj īstenot dažādu pieeju trīs-dimensiju datormodelēšanu, ietverot animāciju aprakstīšanu un procesu automatizāciju, kā arī realizēt dažāda satura sintēzi un mijiedarbību;
4. Spēj veikt virtuālās un papildinātās realitātes projektu plānošanu un ieviešanu, realizējot jaunas idejas, kas nesatur tipveida risinājumus;
5. Spēj konstruēt jauno sistēmu fizisko struktūru, kā pamatā ir padziļinātas zināšanas specifisku virtuālās un papildinātās realitātes iekārtu tehnoloģijās, tehniskajos parametros, veiktspējas rādītājos, savietojamības jautājumos un atbalstītajās platformās;
6. Spēj izstrādāt programmas risinājuma saturu, integrējot paša izstrādātus scenārijus interaktīvos režīmos, kā pamatā izmantotas intelektuālo spēļu pieejas un spēļu mehānika;
7. Ņem vērā un respektēt lietotāja pieredzes aspektus un integrēt tos izstrādātajās platformās un virtuālās un papildinātās realitātes pielietojumos;
8. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par virtuālās un papildinātās realitātes darbības principiem un tehnoloģijām gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;
9. Spēj nodrošināt virtuālās un papildinātās realitātes risinājumu ilgtspējīgu attīstību un izmantošanu caur sekmīgu un mūsdienīgām pieejām balstītu projekta vadību, komandas darbu, rezultātu apriti un publicitāti gan profesionālajā, gan zinātniskajā vidē.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (21.05.2018) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (31.01.2018) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Commission decision (18.09.2024) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture