Pamatdati
Programmas nosaukumsVirtuālā realitāte un viedās tehnoloģijas
Augstskola/KoledžaVidzemes Augstskola
Studiju virziensInformācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)45483
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsAkadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsAkadēmiskā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaDatorsistēmas, datubāzes un datortīkli
ISCED kods0612
ISCED nosaukumsDatorsistēmas, datubāzes un datortīkli
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grādsMaģistra grāds virtuālās realitātes un viedajās tehnoloģijās
Iegūstamā kvalifikācija-
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums2 gadi
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04031-23
Licences datums30.05.2018
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums25.10.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš26.10.2029
Studiju programmas rezultāti
1. Padziļināti izprot papildinātās realitātes darbības principus, kas ietver telpisko ģeometriju, datorredzības algoritmus, kā arī mašīnmācīšanos un neironu tīklu pamatus; Spēj izmantot šīs zināšanas pētniecībā un spēj izstrādāt inovatīvos risinājumos, kas saistīti ar papildināto realitāti;

2. Spēj veikt programmēšanas uzdevumus un autorēšanas aktivitātes, kas ietver trīs-dimensiju satura pārvaldību tīmekļa vietnēs un neatkarīgās platformās, izmantojot augsta līmeņa programmēšanas valodas, spēļu dziņus, speciālās bibliotēkas un standartus;

3. Spēj īstenot dažādu pieeju trīs-dimensiju datormodelēšanu, ietverot animāciju aprakstīšanu un procesu automatizāciju, kā arī realizēt dažāda satura sintēzi un mijiedarbību;

4. Spēj veikt virtuālās un papildinātās realitātes projektu plānošanu un ieviešanu, realizējot jaunas idejas, kas nesatur tipveida risinājumus;

5. Spēj konstruēt jauno sistēmu fizisko struktūru, kā pamatā ir padziļinātas zināšanas specifisku virtuālās un papildinātās realitātes iekārtu tehnoloģijās, tehniskajos parametros, veiktspējas rādītājos, savietojamības jautājumos un atbalstītajās platformās;

6. Spēj izstrādāt programmas risinājuma saturu, integrējot paša izstrādātus scenārijus interaktīvos režīmos, kā pamatā izmantotas intelektuālo spēļu pieejas un spēļu mehānika;

7. Ņem vērā un respektēt lietotāja pieredzes aspektus un integrēt tos izstrādātajās platformās un virtuālās un papildinātās realitātes pielietojumos;

8. Spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par virtuālās un papildinātās realitātes darbības principiem un tehnoloģijām gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem;

9. Spēj nodrošināt virtuālās un papildinātās realitātes risinājumu ilgtspējīgu attīstību un izmantošanu caur sekmīgu un mūsdienīgām pieejām balstītu projekta vadību, komandas darbu, rezultātu apriti un publicitāti gan profesionālajā, gan zinātniskajā vidē.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Expert / Experts joint report (21.05.2018)Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinumslatviešu
Study program description (31.01.2018)Studiju programmas raksturojumslatviešu
Commission decision (18.09.2024)Komisijas lēmumslatviešu
Studiju programmas vēsture