Programma slēgta (13.10.2021)
Pamatdati
Programmas nosaukums | Horeogrāfija |
---|---|
Augstskola/Koledža | Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija |
Studiju virziens | Mākslas |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47212 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Mūzika un skatuves māksla |
ISCED kods | 0215 |
ISCED nosaukums | Mūzika un skatuves māksla |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālā maģistra grāds horeogrāfijā |
Iegūstamā kvalifikācija | — |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04052-14 |
---|---|
Licences datums | 01.11.2004 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.05.2013 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 15.11.2023 |
Studiju programmas rezultāti
Maģistrs spēj parādīt padziļinātas un paplašinātas zināšanas un izpratni, no kurām daļa atbilst baletmākslas nozares (dejas kompozīcijas, mūsdienu dejas, modernās dejas un baletrepertuāra) jaunākajiem atklājumiem un kuras nodrošina pamatu radošai domāšanai un pētniecībai, tajā skaitā darbojoties horeogrāfijas un izglītības jomu saskarē.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
– maģistrs spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību, augsti kvalificēta horeogrāfa profesionālās funkcijas, kā arī veiktu savas specializācijas pētniecisku darbību.
Maģistrs spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem dejas mākslas nozares un dejas profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem:
– spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi;
– uzņemties atbildību par personāla (deju kopas, opertrupas) grupu darba rezultātiem un to analīzi;
– veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse);
– īstenot inovācijas dejas mākslas nozarē;
– veikt profesionālo horeogrāfa un pedagoga darbu;
– nodarboties ar pētniecību, turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
Studiju programmas apguves rezultātā maģistrs spēj:
– patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas;
– pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Spēj integrēt dažādu jomu (deja, horeogrāfija, socioloģija, augstskolu didaktika) zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, profesionālās darbības metožu attīstībā dejas mākslā:
– parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes):
– maģistrs spēj patstāvīgi izmantot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes, lai veiktu māksliniecisku darbību, augsti kvalificēta horeogrāfa profesionālās funkcijas, kā arī veiktu savas specializācijas pētniecisku darbību.
Maģistrs spēj argumentēti izskaidrot un diskutēt par sarežģītiem vai sistēmiskiem dejas mākslas nozares un dejas profesionālās jomas aspektiem gan ar speciālistiem, gan ar nespeciālistiem:
– spēj patstāvīgi virzīt savas specializācijas kompetenču pilnveidi;
– uzņemties atbildību par personāla (deju kopas, opertrupas) grupu darba rezultātiem un to analīzi;
– veikt uzņēmējdarbību (kultūras institūcijas vai individuālie mākslinieciskie projekti, pedagoga privātprakse);
– īstenot inovācijas dejas mākslas nozarē;
– veikt profesionālo horeogrāfa un pedagoga darbu;
– nodarboties ar pētniecību, turpināt tālāku mācīšanos (tālākizglītībā, doktorantūrā) sarežģītos un neprognozējamos apstākļos un, ja nepieciešams, tos pārveidot, lietojot jaunas pieejas.
Kompetence (analīze, sintēze un novērtēšana):
Studiju programmas apguves rezultātā maģistrs spēj:
– patstāvīgi formulēt un kritiski analizēt sarežģītas profesionālas un zinātniskas problēmas;
– pamatot lēmumus, un, ja nepieciešams, veikt papildu analīzi.
Spēj integrēt dažādu jomu (deja, horeogrāfija, socioloģija, augstskolu didaktika) zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, profesionālās darbības metožu attīstībā dejas mākslā:
– parādīt izpratni un ētisko atbildību par profesionālās darbības iespējamo ietekmi uz vidi un sabiedrību.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture