Pamatdati
Programmas nosaukumsRestaurācija
Augstskola/KoledžaRīgas Būvniecības koledža
Studiju virziensMākslas
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)41211
EKI/LKI līmenis5
Izglītības programmas veidsPirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma
Tematiskā grupaVizuāli plastiskā māksla
ISCED kods0213
ISCED nosaukumsVizuāli plastiskā māksla
Studiju programmas apjoms (KP)120
Iegūstamais grāds
Iegūstamā kvalifikācijaRestaurators
Studiju veids un formaPilna laika klātiene
Studiju ilgums3 gadi
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numursNetiek piešķirts
Licences datums04.10.2023
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numursNetiek izsniegta
Akreditācijas datums04.10.2023
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš05.10.2029
Studiju programmas rezultāti
Pēc šīs programmas pabeigšanas studentiem jāspēj:
1. parādīt vispusīgas un specializētas attiecīgajai profesionālajai jomai atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni.
2. balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus attiecīgajā profesijā, parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus attiecīgajā profesijā ar kolēģiem, klientiem un vadību, ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences.
3. izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu konkrētus uzdevumus savā profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas.
4. formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas savā profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai, piedalīties attiecīgās profesionālās jomas attīstībā, parādīt, ka izprot attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture