Pamatdati
Programmas nosaukums | Informācijas sistēmu vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Transporta un sakaru institūts |
Studiju virziens | Informācijas tehnoloģijas, datortehnika, elektronika, telekomunikācijas, datorvadība un datorzinātne |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 45482 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura vai profesionālā bakalaura grāda ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās viens–divi gadi. Kopējais pilna laika studiju ilgums vismaz pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Datoru lietošana |
ISCED kods | 0611 |
ISCED nosaukums | Datoru lietošana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 80; 60 |
Iegūstamais grāds | Dabaszinātņu maģistra grāds datorinformācijas sistēmās |
Iegūstamā kvalifikācija | —; -- |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04038-20 |
---|---|
Licences datums | 08.10.2009 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | Netiek izsniegta |
---|---|
Akreditācijas datums | 06.12.2023 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 07.12.2029 |
Studiju programmas rezultāti
• Spēj iegūt un racionāli pārbaudīt informāciju un pieņemt pamatotus lēmumus;
• Spēj organizēt un vadīt komandas darbu, uzņemties atbildību par komandas sniegumu, demonstrē līdera prasmes un uz rezultātu orientētu domāšanu;
• Spēj veikt pētījumu IT jomā, analizēt datus, izvirzīt hipotēzes un izdarīt pamatotus secinājumus un vispārinājumus;
• Spēj izpētīt un izmantot pašreizējās un nākotnes tehnoloģijas mūžizglītībai un profesionālajai izaugsmei;
• Spēj pielietot dažādas metodes, lai novērtētu uz informācijas sistēmu ieviešanu vērstu ilgtermiņa investīciju projektu piemērotību, atpazītu piedāvātā risinājuma priekšrocības, trūkumus un ierobežojumus;
• Spēj plānot, ieviest un auditēt informācijas sistēmas, nodrošināt ārkārtas darbības, kas ietver administratīvās plānošanas procesu reaģēšanai uz incidentiem, katastrofu seku novēršanai un darbības nepārtrauktības plānošanu informācijas drošības jomā;
• Spēj kritiski analizēt organizācijas pašreizējo stāvokli, piedāvāt un pamatot biznesa un informācijas sistēmu risinājumus procesu inovācijām un digitālajai transformācijai, izstrādāt vadības plānus digitālās transformācijas veicināšanai, ar to saistīto problēmu mazināšanai;
• Spēj pielietot projektu vadības procesus projektu iniciēšanai, plānošanai, izpildei, uzraudzībai un kontrolei un slēgšanai un visu projekta elementu koordinēšanai, ņemot vērā apjomu, laiku, izmaksas un kvalitāti, nodrošinot to vajadzību apmierināšanu, kurām projekts tika veikts.
• Spēj organizēt un vadīt komandas darbu, uzņemties atbildību par komandas sniegumu, demonstrē līdera prasmes un uz rezultātu orientētu domāšanu;
• Spēj veikt pētījumu IT jomā, analizēt datus, izvirzīt hipotēzes un izdarīt pamatotus secinājumus un vispārinājumus;
• Spēj izpētīt un izmantot pašreizējās un nākotnes tehnoloģijas mūžizglītībai un profesionālajai izaugsmei;
• Spēj pielietot dažādas metodes, lai novērtētu uz informācijas sistēmu ieviešanu vērstu ilgtermiņa investīciju projektu piemērotību, atpazītu piedāvātā risinājuma priekšrocības, trūkumus un ierobežojumus;
• Spēj plānot, ieviest un auditēt informācijas sistēmas, nodrošināt ārkārtas darbības, kas ietver administratīvās plānošanas procesu reaģēšanai uz incidentiem, katastrofu seku novēršanai un darbības nepārtrauktības plānošanu informācijas drošības jomā;
• Spēj kritiski analizēt organizācijas pašreizējo stāvokli, piedāvāt un pamatot biznesa un informācijas sistēmu risinājumus procesu inovācijām un digitālajai transformācijai, izstrādāt vadības plānus digitālās transformācijas veicināšanai, ar to saistīto problēmu mazināšanai;
• Spēj pielietot projektu vadības procesus projektu iniciēšanai, plānošanai, izpildei, uzraudzībai un kontrolei un slēgšanai un visu projekta elementu koordinēšanai, ņemot vērā apjomu, laiku, izmaksas un kvalitāti, nodrošinot to vajadzību apmierināšanu, kurām projekts tika veikts.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (07.01.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Application for changes in Study Programme (15.10.2018) | Izmaiņu pieteikums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
23.01.2019 | SAK sēdē apstiprinātas izmaiņas studiju programmā - tālmācības studiju formai pievienota īstenošanas valoda - angļu. | SAK lēmums Nr. 98-A |