Pamatdati
Programmas nosaukums | Radošās industrijas Kopīga Studiju programma |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Tehniskā universitāte |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga Studiju programma ar |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 43217 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 6 |
Izglītības programmas veids | Akadēmiskā izglītība (bakalaura grāds), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās trīs–četri gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Akadēmiskā bakalaura studiju programma |
Tematiskā grupa | Radošās industrijas |
ISCED kods | 0219 |
ISCED nosaukums | Radošās industrijas |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | Humanitāro zinātņu bakalaura grāds radošajās industrijās |
Iegūstamā kvalifikācija | – |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene |
Studiju ilgums | 3 gadi |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | 04051-173 |
---|---|
Licences datums | 16.06.2017 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/15 |
---|---|
Akreditācijas datums | 26.05.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 27.05.2027 |
Studiju programmas rezultāti
Studiju programmas apguves rezultātā absolvents:
1. Spēj novērtēt kultūras, mākslas vērtības, izprot kultūras mantojuma un laikmetīgās kultūras procesus un potenciālu, kultūras organizāciju darbības specifiku.
2. Spēj iekļauties uzņēmējdarbības vidē, paši sev radīt darba vietas, veidot jaunuzņēmumus, izprot ekonomikas likumsakarības; orientējas uzņēmumu saimnieciskās darbības rādītājos.
3. Izprot radošo industriju specifiku, to ekonomisko, politisko, sociālo un tiesisko kontekstu, izprot dažādu radošo industriju nozaru vajadzības un radošo uzņēmumu darba vidi ietekmējošos faktorus Latvijā.
4. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt informāciju, pielietot zinātniskās pētniecības metodes un radošo industriju profesionālo terminoloģiju latviešu valodā un svešvalodā, spēj prezentēt sava pētījuma rezultātus un argumentēt savu viedokli.
5. Spēj izstrādāt inovatīvus, mākslinieciskus, konkurētspējīgus produktus un pakalpojumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un laba dizaina principiem, pārzin kultūras un radošo industriju finansējuma modeļus.
6. Spēj piedāvāt preces un pakalpojumus atbilstošajai mērķauditorijai tirgū, izmantojot mūsdienīgus komunikācijas kanālus, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas.
7. Spēj pielietot iegūtās zināšanas praksē dažādās radošo industriju jomās, analizēt uzņēmumu darbības rādītājus, izprast radošo industriju starpdiciplinaritāti; spēj sadarboties, iekļauties komandas darbā, rīkoties ētiski, sociāli atbildīgi un izlēmīgi.
1. Spēj novērtēt kultūras, mākslas vērtības, izprot kultūras mantojuma un laikmetīgās kultūras procesus un potenciālu, kultūras organizāciju darbības specifiku.
2. Spēj iekļauties uzņēmējdarbības vidē, paši sev radīt darba vietas, veidot jaunuzņēmumus, izprot ekonomikas likumsakarības; orientējas uzņēmumu saimnieciskās darbības rādītājos.
3. Izprot radošo industriju specifiku, to ekonomisko, politisko, sociālo un tiesisko kontekstu, izprot dažādu radošo industriju nozaru vajadzības un radošo uzņēmumu darba vidi ietekmējošos faktorus Latvijā.
4. Spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt, analizēt informāciju, pielietot zinātniskās pētniecības metodes un radošo industriju profesionālo terminoloģiju latviešu valodā un svešvalodā, spēj prezentēt sava pētījuma rezultātus un argumentēt savu viedokli.
5. Spēj izstrādāt inovatīvus, mākslinieciskus, konkurētspējīgus produktus un pakalpojumus atbilstoši pasūtītāja vajadzībām un laba dizaina principiem, pārzin kultūras un radošo industriju finansējuma modeļus.
6. Spēj piedāvāt preces un pakalpojumus atbilstošajai mērķauditorijai tirgū, izmantojot mūsdienīgus komunikācijas kanālus, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas.
7. Spēj pielietot iegūtās zināšanas praksē dažādās radošo industriju jomās, analizēt uzņēmumu darbības rādītājus, izprast radošo industriju starpdiciplinaritāti; spēj sadarboties, iekļauties komandas darbā, rīkoties ētiski, sociāli atbildīgi un izlēmīgi.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (29.05.2017) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Study program description (17.03.2017) | Studiju programmas raksturojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture