Pamatdati
Programmas nosaukumsStarptautiskā mārketinga un pārdošanas vadība
Augstskola/KoledžaBiznesa augstskola Turība
Studiju virziensEkonomika
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)42342
EKI/LKI līmenis6
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā bakalaura grāds) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās četri gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā bakalaura studiju programma
Tematiskā grupaTirgzinības un reklāma
ISCED kods0414
ISCED nosaukumsTirgzinības un reklāma
Studiju programmas apjoms (KP)240
Iegūstamais grādsProfesionālais bakalaura grāds tirgzinībās
Iegūstamā kvalifikācijaTirgvedības (mārketinga) vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums4 gadi; 4 gadi, 4 mēneši
Valodalatviešu
Licences dati
Licences numurs -
Licences datums
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/66
Akreditācijas datums27.10.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš28.10.2027
Studiju programmas rezultāti
Spēja uzrādīt pamata un specializētas zināšanas tirgzinību jomā un izmantot tās profesionālas, inovatīvas vai pētnieciskas darbības veikšanai; spēja izmantot zinātnisku pieeju problēmu risināšana tirgzinību jomā, uzņemties atbildību un iniciatīvu; spēja pieņemt lēmumus un rast radošus risinājumus mainīgos apstākļos tirgzinību jomā.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture