Pamatdati
Programmas nosaukums | Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība |
---|---|
Augstskola/Koledža | Rīgas Stradiņa universitāte |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Kopīga studiju programma ar: |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 47345 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 7 |
Izglītības programmas veids | Otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | Profesionālā maģistra studiju programma |
Tematiskā grupa | Vadība un administrēšana |
ISCED kods | 0413 |
ISCED nosaukums | Vadība un administrēšana |
Studiju programmas apjoms (KP) | 60-80 |
Iegūstamais grāds | Profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā |
Iegūstamā kvalifikācija | Organizācijas vadītājs; Organizācijas vadītājs |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu; angļu |
Licences dati
Licences numurs | 04055-56 |
---|---|
Licences datums | 26.02.2016 |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/75 |
---|---|
Akreditācijas datums | 24.11.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 25.11.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Iegūs padziļinātas zināšanas un paplašinātu izpratni par starptautiskā mārketinga un biznesa vadības teoriju, jaunākajiem atklājumiem, metodēm un problēmu risināšanas iesējām, pielietojot kritisko domāšanu un zinātniski pētniecisku pieeju.
2. Spēs kritiski analizēt un argumentēti izskaidrot procesus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, diskutēt par sarežģītiem vai sistemātiskiem starptautiskā mārketinga un biznesa vadības aspektiem ar speciālistiem, nespeciālistiem un sabiedrību.
3. Iegūs spēju integrēt starptautiskā mārketinga un biznesa vadības zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, tostarp jaunu pieeju un metožu attīstībā, spēs novērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, kā arī patstāvīgi pilnveidot savas profesionālās kompetences.
4. Spēs veikt uzņēmējdarbību, rast inovatīvus risinājumus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, spēs strādāt komandā un uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi, patstāvīgi izvirzīt idejas, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma projektus, tajā skaitā starptautiskus un zinātniskus projektus.
5. Spēs patstāvīgi lietot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes praktiskajā darbībā, spēs patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties atbilstošākās metodes, lai pieņemtu pamatotus lēmumus un nodrošinātu augsti kvalificētas profesionālas starptautiskā mārketinga un biznesa vadības funkcijas.
6. Spēs paveikt augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, prast zinātniski analītiski pētīt sarežģītus starptautiskā mārketinga un biznesa vadības problēmjautājumus sarežģītos un neprognozējamos apstākļos, īstenot kvalitatīvus un kvantitatīvus pētījumus, izmantojot mūsdienu biznesa vadības pieejas un metodes, kā arī veikt profesionālos darba pienākumus ar augstu atbildības un ētikas līmeni.
2. Spēs kritiski analizēt un argumentēti izskaidrot procesus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, diskutēt par sarežģītiem vai sistemātiskiem starptautiskā mārketinga un biznesa vadības aspektiem ar speciālistiem, nespeciālistiem un sabiedrību.
3. Iegūs spēju integrēt starptautiskā mārketinga un biznesa vadības zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, tostarp jaunu pieeju un metožu attīstībā, spēs novērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, kā arī patstāvīgi pilnveidot savas profesionālās kompetences.
4. Spēs veikt uzņēmējdarbību, rast inovatīvus risinājumus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, spēs strādāt komandā un uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi, patstāvīgi izvirzīt idejas, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma projektus, tajā skaitā starptautiskus un zinātniskus projektus.
5. Spēs patstāvīgi lietot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes praktiskajā darbībā, spēs patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties atbilstošākās metodes, lai pieņemtu pamatotus lēmumus un nodrošinātu augsti kvalificētas profesionālas starptautiskā mārketinga un biznesa vadības funkcijas.
6. Spēs paveikt augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, prast zinātniski analītiski pētīt sarežģītus starptautiskā mārketinga un biznesa vadības problēmjautājumus sarežģītos un neprognozējamos apstākļos, īstenot kvalitatīvus un kvantitatīvus pētījumus, izmantojot mūsdienu biznesa vadības pieejas un metodes, kā arī veikt profesionālos darba pienākumus ar augstu atbildības un ētikas līmeni.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Studiju programmas vēsture
Datums | Informācija | Lēmums |
---|---|---|
26.02.2016 | Labota kļūda izsniegtajā licencē - mainīts iegūstamais grāds uz "profesionālā maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā un uzņēmumu un organizāciju (iestāžu) vadītājs". Iepiekšējās licence no 15.05.2015. Nr.04055-53 | SPLK lēmums Nr. 03-L |