Pamatdati
Programmas nosaukumsStarptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Augstskola/KoledžaRīgas Stradiņa universitāte
Studiju virziensVadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
Kopīga studiju programma ar:
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK)47345
EKI/LKI līmenis7
Izglītības programmas veidsOtrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (profesionālā maģistra grāds vai piektā līmeņa profesionālā kvalifikācija un profesionālā maģistra grāds), īstenojama pēc bakalaura, profesionālā bakalaura grāda vai piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās vismaz viens gads. Kopējais pilna laika studiju ilgums pieci gadi
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukumsProfesionālā maģistra studiju programma
Tematiskā grupaVadība un administrēšana
ISCED kods0413
ISCED nosaukumsVadība un administrēšana
Studiju programmas apjoms (KP)60-80
Iegūstamais grādsProfesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā
Iegūstamā kvalifikācijaOrganizācijas vadītājs; Organizācijas vadītājs
Studiju veids un formaPilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika tālmācība
Studiju ilgums2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši; 1 gadi, 6 mēneši
Valodalatviešu; angļu
Licences dati
Licences numurs04055-56
Licences datums26.02.2016
Licences termiņš
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs2021/75
Akreditācijas datums24.11.2021
Akreditācijas ilgums (gados)6
Akreditācijas termiņš25.11.2027
Studiju programmas rezultāti
1. Iegūs padziļinātas zināšanas un paplašinātu izpratni par starptautiskā mārketinga un biznesa vadības teoriju, jaunākajiem atklājumiem, metodēm un problēmu risināšanas iesējām, pielietojot kritisko domāšanu un zinātniski pētniecisku pieeju.
2. Spēs kritiski analizēt un argumentēti izskaidrot procesus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, diskutēt par sarežģītiem vai sistemātiskiem starptautiskā mārketinga un biznesa vadības aspektiem ar speciālistiem, nespeciālistiem un sabiedrību.
3. Iegūs spēju integrēt starptautiskā mārketinga un biznesa vadības zināšanas, dot ieguldījumu jaunu zināšanu radīšanā, tostarp jaunu pieeju un metožu attīstībā, spēs novērtēt profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, kā arī patstāvīgi pilnveidot savas profesionālās kompetences.
4. Spēs veikt uzņēmējdarbību, rast inovatīvus risinājumus starptautiskajā mārketingā un biznesa vadībā, spēs strādāt komandā un uzņemties atbildību par darba rezultātiem un to analīzi, patstāvīgi izvirzīt idejas, plānot, strukturēt un vadīt liela apjoma projektus, tajā skaitā starptautiskus un zinātniskus projektus.
5. Spēs patstāvīgi lietot teoriju, metodes un problēmu risināšanas prasmes praktiskajā darbībā, spēs patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties atbilstošākās metodes, lai pieņemtu pamatotus lēmumus un nodrošinātu augsti kvalificētas profesionālas starptautiskā mārketinga un biznesa vadības funkcijas.
6. Spēs paveikt augsti kvalificētas profesionālas funkcijas, prast zinātniski analītiski pētīt sarežģītus starptautiskā mārketinga un biznesa vadības problēmjautājumus sarežģītos un neprognozējamos apstākļos, īstenot kvalitatīvus un kvantitatīvus pētījumus, izmantojot mūsdienu biznesa vadības pieejas un metodes, kā arī veikt profesionālos darba pienākumus ar augstu atbildības un ētikas līmeni.
Dokumenti
DokumentsDokumenta tipsValoda
Expert / Experts joint reportEksperta / Ekspertu kopīgais atzinumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumsangļu
Self-evaluation reportPašnovērtējuma ziņojumslatviešu
Studiju programmas vēsture
DatumsInformācijaLēmums
26.02.2016Labota kļūda izsniegtajā licencē - mainīts iegūstamais grāds uz "profesionālā maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā un uzņēmumu un organizāciju (iestāžu) vadītājs". Iepiekšējās licence no 15.05.2015. Nr.04055-53SPLK lēmums Nr. 03-L