Pamatdati
| Programmas nosaukums | Digitālais mārketings |
|---|---|
| Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ALBERTA KOLEDŽA" |
| Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
| LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41342 |
|---|---|
| EKI/LKI līmenis | 5 |
| Izglītības programmas veids | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības programma piektā līmeņa profesionālās kvalifikācijas ieguvei, īstenojama pēc vidējās izglītības ieguves |
| Studiju programmas saīsinātais nosaukums | Īsā cikla profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
| Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
| ISCED kods | 0414 |
| ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
| Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
| Iegūstamais grāds | —; |
| Iegūstamā kvalifikācija | Tirgvedības speciālists |
| Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
| Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
| Valoda | latviešu |
Licences dati
| Licences numurs | - |
|---|---|
| Licences datums | |
| Licences termiņš |
Akreditācijas dati
| Akreditācijas lapas numurs | 2021/40 |
|---|---|
| Akreditācijas datums | 25.08.2021 |
| Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
| Akreditācijas termiņš | 26.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju;
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā;
3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus;
4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā;
3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus;
4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
| Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
|---|---|---|
| Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
| Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
| Expert / Experts joint report (02.12.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
| Commission decision (02.10.2024) | Komisijas lēmums | latviešu |
Studiju programmas vēsture