Pamatdati
Programmas nosaukums | Digitālais mārketings |
---|---|
Augstskola/Koledža | Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "ALBERTA KOLEDŽA" |
Studiju virziens | Vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība |
Visi dati
LR izglītības klasifikācijas kods (IKK) | 41342 |
---|---|
EKI/LKI līmenis | 5 |
Izglītības programmas veids | Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ceturtā līmeņa profesionālā kvalifikācija), īstenojama pēc vispārējās vai profesionālās vidējās izglītības ieguves. Studiju ilgums pilna laika studijās divi–trīs gadi |
Studiju pogrammas saīsinātais nosaukums | 1. līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programma |
Tematiskā grupa | Tirgzinības un reklāma |
ISCED kods | 0414 |
ISCED nosaukums | Tirgzinības un reklāma |
Studiju programmas apjoms (KP) | 120 |
Iegūstamais grāds | —; |
Iegūstamā kvalifikācija | Tirgvedības speciālists |
Studiju veids un forma | Pilna laika klātiene; Nepilna laika klātiene; Nepilna laika neklātiene; Nepilna laika tālmācība |
Studiju ilgums | 2 gadi; 2 gadi, 6 mēneši |
Valoda | latviešu |
Licences dati
Licences numurs | - |
---|---|
Licences datums | |
Licences termiņš |
Akreditācijas dati
Akreditācijas lapas numurs | 2021/40 |
---|---|
Akreditācijas datums | 25.08.2021 |
Akreditācijas ilgums (gados) | 6 |
Akreditācijas termiņš | 26.08.2027 |
Studiju programmas rezultāti
1. Spēj parādīt vispusīgas faktu, teorijas, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas par mārketinga jomu, kā arī spēj parādīt specifiskas zināšanas un izpratni par digitālo mārketingu un e-komerciju;
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā;
3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus;
4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
2. Spēj, balstoties uz analītisku pieeju, veikt praktiskus uzdevumus tirgvedības speciālista profesijā;
3. Spēj parādīt prasmes, kas profesionālajām problēmām ļauj rast radošus risinājumus;
4. Spēj pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību;
5. Spēj ar attiecīgu patstāvības pakāpi mācīties tālāk, pilnveidojot savas kompetences;
6. Spēj formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas tirgvedības speciālista profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai;
7. Spēj piedalīties un sniegt ieguldījumu nozares attīstībā, parādīt izpratni par attiecīgās profesijas vietu plašākā sociālā kontekstā.
Dokumenti
Dokuments | Dokumenta tips | Valoda |
---|---|---|
Expert / Experts joint report | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | angļu |
Self-evaluation report | Pašnovērtējuma ziņojums | latviešu |
Expert / Experts joint report (02.12.2019) | Eksperta / Ekspertu kopīgais atzinums | latviešu |
Studiju programmas vēsture